Gravid efter MA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
3 svar
1 synes godt om
21. maj 2015

sportsbaby

Hej piger,

jeg fik den 23. Marts En MA, uden udskrabning. Jeg var mellem uge 8 og 10, og fosteret var dødt, efter vi havde set hjerteblink i uge 6. Jeg har nærmest blødt siden, hvilket er pænt irriterende! Men omkring den 14. April er jeg nærmest sikker på at jeg har haft ægløsning.. Da jeg ik lige blødte et par dage, var kæresten og jeg sammen den 18., jeg havde fundet kondomer frem, men det gad han ik, og jeg tænkte, ok, hvad er sandsynligheden for at jeg skulle blive gravid...!

nu er vi så på ferie, og jeg har stadig ik fået mens, bløder stadig.. Meeeen, jeg er mega oppustet, og har lidt kvalme indimellem, men slet ik som sidst hvor keg døjede med en del kvalme... Føler ikke nogen symptomer, ud over at min mave er ret stor, jeg plejer at ja en flad mave, så måske er det bare feriekilo ;-)

Nogen der kan komme med erfaringer med graviditet efter MA, for er begyndt at tænke tanken om jeg mon ka være gravid igen???!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2015

Os&lilledig

sportsbaby skriver:

Hej piger,

jeg fik den 23. Marts En MA, uden udskrabning. Jeg var mellem uge 8 og 10, og fosteret var dødt, efter vi havde set hjerteblink i uge 6. Jeg har nærmest blødt siden, hvilket er pænt irriterende! Men omkring den 14. April er jeg nærmest sikker på at jeg har haft ægløsning.. Da jeg ik lige blødte et par dage, var kæresten og jeg sammen den 18., jeg havde fundet kondomer frem, men det gad han ik, og jeg tænkte, ok, hvad er sandsynligheden for at jeg skulle blive gravid...!

nu er vi så på ferie, og jeg har stadig ik fået mens, bløder stadig.. Meeeen, jeg er mega oppustet, og har lidt kvalme indimellem, men slet ik som sidst hvor keg døjede med en del kvalme... Føler ikke nogen symptomer, ud over at min mave er ret stor, jeg plejer at ja en flad mave, så måske er det bare feriekilo ;-)

Nogen der kan komme med erfaringer med graviditet efter MA, for er begyndt at tænke tanken om jeg mon ka være gravid igen???!!!

Jeg fik lavet medicinsk abort 7+2. Blødte 3 uger, holdte en pause uden blod på 2 uger og så kom mens. Blev gravid igen 2 cyklusser efter 

Anmeld Citér

21. maj 2015

Mor til F

sportsbaby skriver:

Hej piger,

Jeg blev gravid igen ved første ægløsning efter MA,  uden at have haft min mens - det kan godt lade sig gøre. 

Anmeld Citér

23. maj 2015

sportsbaby

Hmm, tror lige at jeg tager en test imorgen tidlig... Det er alligevel over 5 uger siden jeg mener at ha haft ægløsning... Og har mega kvalme idag, men ellers ingen sympt. Det ville alligevel være imponerende hvis jeg allerede er gravid, og med mine blødninger ville risikoen for endnu en MA nok være ret stor..! Det magter jeg simpelthen ik!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.