deo pletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2015

debbie19

Alle min trøjer er efterhånden fyld med hvide striber og har undret mig over om det var den fælles vaskemaskine der gjorde det men idag opdager jeg så det er deo !! for den trøje jeg har på var ren og opdager nu at der er mørke pletter under armene men problemet er det går ikke af i vask for ofte har jeg først opdaget striberne efter vask så er der nogle med gode fif til at redde mine t-shirts  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2015

debbie19

21. maj 2015

tumle

debbie19 skriver:

Alle min trøjer er efterhånden fyld med hvide striber og har undret mig over om det var den fælles vaskemaskine der gjorde det men idag opdager jeg så det er deo !! for den trøje jeg har på var ren og opdager nu at der er mørke pletter under armene men problemet er det går ikke af i vask for ofte har jeg først opdaget striberne efter vask så er der nogle med gode fif til at redde mine t-shirts  

Har desværre ikke nogle råd til hvordan du skal få det af. Men der findes deodoranter der ikke laver hvide pletter på det mørke tøj. Du skal købe dem der hedder invisible. 

Anmeld Citér

23. maj 2015

debbie19

tumle skriver:

Har desværre ikke nogle råd til hvordan du skal få det af. Men der findes deodoranter der ikke laver hvide pletter på det mørke tøj. Du skal købe dem der hedder invisible. 

hvor købes de? 

Anmeld Citér

23. maj 2015

jenny4

Rexona laver en og de fås i supermarkeder. Prøv også at vente med at tage tøj på til deo'en lige har fået lov at tørre lidt ind - og brug måske lidt mindre.

Anmeld Citér

23. maj 2015

debbie19

jenny4 skriver:

Rexona laver en og de fås i supermarkeder. Prøv også at vente med at tage tøj på til deo'en lige har fået lov at tørre lidt ind - og brug måske lidt mindre.

tak for svar .. kender du tip til at redde mit tøj?

Anmeld Citér

23. maj 2015

jenny4

debbie19 skriver:

tak for svar .. kender du tip til at redde mit tøj?

Nej desværre. Måske eddike eller Rodalon? Har du prøvet at Google det?

Anmeld Citér

23. maj 2015

tumle

debbie19 skriver:

hvor købes de? 

Som jenny4 siger bl.a. I supermarkeder, matas osv. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.