Erfaring med bio-strath ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
5 svar
5 synes godt om
21. maj 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey :-)

Har en 11 mdr gammel dreng der bare konstant er syg - meget med feber og hoste :-( Lægen siger det ikke er nok til at give pencilin, men mit problem er at han jo ikke er frisk nok til at komme i dagpleje og jeg kan jo ikke hele tiden tage barnets 1. sygedag... Så tænker lidt alternativt nu og har hørt lidt om de bio-strath dråber...- men vil gerne høre om flere der har erfaringer !!

//Mette

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2015

Stjerneskud84

MKBP skriver:

Hey :-)

Har en 11 mdr gammel dreng der bare konstant er syg - meget med feber og hoste :-( Lægen siger det ikke er nok til at give pencilin, men mit problem er at han jo ikke er frisk nok til at komme i dagpleje og jeg kan jo ikke hele tiden tage barnets 1. sygedag... Så tænker lidt alternativt nu og har hørt lidt om de bio-strath dråber...- men vil gerne høre om flere der har erfaringer !!

//Mette

Her havde det god effekt, da mine børn var mindre 

Kan varmt anbefale det.. 

Anmeld Citér

21. maj 2015

Kay

Her har de haft rigtig god effekt tager dem også selv om vinteren

Anmeld Citér

21. maj 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP

Godt at høre at I har haft gode erfaringer med dem :-) Jeg ville egentlig også bare gerne prøve det på ham, men synes måske også bare han er så lille endnu...- men man kan måske sidestille det lidt med en vitaminpille...?!?

Anmeld Citér

21. maj 2015

Stjerneskud84

MKBP skriver:

Godt at høre at I har haft gode erfaringer med dem :-) Jeg ville egentlig også bare gerne prøve det på ham, men synes måske også bare han er så lille endnu...- men man kan måske sidestille det lidt med en vitaminpille...?!?

Jeg vil sige, begynd nu.. 

Anmeld Citér

21. maj 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

min søn fik det i samme alder da han var konstant syg.

og det har helt sikkert hjulpet ham.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.