Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har vi været til ny scanning her til eftermiddag... Vi skulle ind og se til de 3 banditter der var sidst for 2 uger siden til hjerteblinks scanningen... Resultatet blev at der nu er 2.... Den tredje er gået til.. De mener for ca 1 uge siden, hvilket "pudsigt" nok passer med at jeg fik det RET mærkeligt.... Men som sagt.... Der er to små banditter og der er fuld fart på hjertet og de vokser som de skal... Uden at jeg skal komme til at lyde utaknemmelig og son et skarn, så er det på en eller anden måde lidt "befriende" at der "kun" er to.... Havde tænkt alle skræk scenarier igennem med komplikationer, små små små babyer, ny og større bil osv.... Jeg er glad, jeg er "lettet" over at de to der er tilbage har det godt og bilder mig selv ind at det nok skal gå... Nu er de kun 2 der skal slås om pladsen og maden derinde.... Frygten er selvfølgelig at endnu en går til... Men selvfølgelig gør der da ikke det, altså... Vi skal til ny scanning om 2 uger da de gerne vil være sikre på at den tredje er gået i sig selv som kroppen vist gerne selv sørger for sker...og så er jeg 11 uger henne og så er der ikke så lang tid til NF og vires lille hemmelighed kan "skriges ud til hele verden"..... Men fedt at se de nye scannings billeder hvor man lidt mere kan se at der er en lille baby"e...
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FruNielsen81 skriver: Så har vi været til ny scanning her til eftermiddag... Vi skulle ind og se til de 3 banditter der var sidst for 2 uger siden til hjerteblinks scanningen... Resultatet blev at der nu er 2.... Den tredje er gået til.. De mener for ca 1 uge siden, hvilket "pudsigt" nok passer med at jeg fik det RET mærkeligt.... Men som sagt.... Der er to små banditter og der er fuld fart på hjertet og de vokser som de skal... Uden at jeg skal komme til at lyde utaknemmelig og son et skarn, så er det på en eller anden måde lidt "befriende" at der "kun" er to.... Havde tænkt alle skræk scenarier igennem med komplikationer, små små små babyer, ny og større bil osv.... Jeg er glad, jeg er "lettet" over at de to der er tilbage har det godt og bilder mig selv ind at det nok skal gå... Nu er de kun 2 der skal slås om pladsen og maden derinde.... Frygten er selvfølgelig at endnu en går til... Men selvfølgelig gør der da ikke det, altså... Vi skal til ny scanning om 2 uger da de gerne vil være sikre på at den tredje er gået i sig selv som kroppen vist gerne selv sørger for sker...og så er jeg 11 uger henne og så er der ikke så lang tid til NF og vires lille hemmelighed kan "skriges ud til hele verden"..... Men fedt at se de nye scannings billeder hvor man lidt mere kan se at der er en lille baby"e...
Stort tillykke med de to stærke babyer! Kan nu godt forstå dine tanker omkring det befriende i at der nu "kun" er to. Det må virkelig være en kæmpe udfordring med trillinger! Også i forhold til risiko for komplikationer.
Altså nogle gange anbefaler man jo ligefrem at nøjes med at beholde to. Så selvfølgelig er det trist, men omvendt tror jeg det kan blive en så meget mere behagelig graviditet med to! Og meget mindre risikabelt for de to.
Og tvillinger - det da stadig vildt
Tillykke med at de to har det godt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128