Ja jeg har stoppet behandling for at koncentrere mig om min vægt i stedet efter 1½ år i behandlings verdenen.. For 38 dage siden fik jeg menstruation af mig selv hvor jeg dog havde fået pergotime i starten af cyklus men ingen æg så ingen æl sprøjte..
Nu står jeg så og fik voldsomme menstruations smerter som jeg har fået hver gang jeg har haft menstruation igennem behandlingen, men der er intet sket.. Fandt jo så også ud af at det præcis var 14 dage siden jeg havde haft sex med manden... Har købt en test i dag, men tør næsten ikke teste af angst for at blive skuffet også i og med at det jo måske også bare kan være min krop der bare er åndsvag igen...
Men hvor mange har oplevet at blive gravide efter at det er mislykket i behandling?? Jeg er gået ned i vægt men dog ikke så meget at jeg tænker det ville have en ændring?
Og de bivirkninger som hedeture som man siger man får i forbindelse med hormonerne hvornår forsvinder de symptomer efter man er stoppet? For har de sidste par dage bare haft hedeture og koldsved som jeg ved ikke hvad om natten
Har ikke rigtig tænkt så meget over det hele altså notere i kalenderen når vi har sex men andet tænker jeg ikke over det, men det hele skyllede ind over mig da jeg i går fik så voldsomme mavesmerter at jeg måtte sidde i 2x45 minutter med små pauser imellem hvert krampe anfald og gispe for at kunne følge med i undervisningen, at en jokede med om det var noget andet
(hun vidste vi havde været i behandling og næsten lige var stoppet)
Plejer at få de smerter her lige op til at den kommer og så stopper det cirka på samme tid som den begynder
Har dog ingen haft i dag 
Håber ikke det blev alt for rodet 
Anmeld
Citér