Hvis jeg ikke vidste bedre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. maj 2015

Anonym trådstarter

... Ville jeg tro at jeg har plukveer! 

Hvis jeg da ellers er gravid er jeg 2+6 i dag og mit underlig spænder som når man har plukveer! Mine brystvorter stikker og er ømme. Jeg er træt, og føler mig konstant sulten..

Åh ventetiden er ulidelig!

I morgen kommer posten med mine hs g-tests.. Skal virkelig anstrenge mig for ikke at bruge dem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2015

MMOGM

Anonym skriver:

... Ville jeg tro at jeg har plukveer! 

Hvis jeg da ellers er gravid er jeg 2+6 i dag og mit underlig spænder som når man har plukveer! Mine brystvorter stikker og er ømme. Jeg er træt, og føler mig konstant sulten..

Åh ventetiden er ulidelig!

I morgen kommer posten med mine hs g-tests.. Skal virkelig anstrenge mig for ikke at bruge dem 

Havde også virkelig mange symptomer i uge 2+6, så mange at jeg testede  og synes jeg kunne se en MEGET næsten utydelig streg på min strimmel test. 3+2 testede jeg fint positiv på en valmed test 

håber sådan for dig 

Anmeld Citér

20. maj 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Havde også virkelig mange symptomer i uge 2+6, så mange at jeg testede  og synes jeg kunne se en MEGET næsten utydelig streg på min strimmel test. 3+2 testede jeg fint positiv på en valmed test 

håber sådan for dig 

Læser gerne din kommentar i den anden tråd om tidlige symptomer igen og igen   

Det giver lidt håb, til en utålmodig skruk 

Jeg syntes at huske fra min tidligere graviditet at det var positivt tegn når mine brystvorter led inde under tøjet  

Men samtidig prøver man også at lade være med at ligge for meget i det 

Blev du gravid i første cyklus?

Anmeld Citér

20. maj 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

håber sådan for dig 

Og tusind tak for dine  

Anmeld Citér

20. maj 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Læser gerne din kommentar i den anden tråd om tidlige symptomer igen og igen   

Det giver lidt håb, til en utålmodig skruk 

Jeg syntes at huske fra min tidligere graviditet at det var positivt tegn når mine brystvorter led inde under tøjet  

Men samtidig prøver man også at lade være med at ligge for meget i det 

Blev du gravid i første cyklus?

Hihi er glad for det giver dig håb  jeg er også virkelig utålmodig når det gælder planlægning af baby  så var også bange for min underbevidsthed spillede et puds. Men sørme nej 

ja jeg blev gravid i første forsøg. Vi bruge æl tests. 

Min erfaring med hs strimmelteste er dårlig. Tror jeg ville gave testet positiv før med en valmed 

men du får lige et billede af min test 2+6. Så kan du evt bedømme om du kan se noget eller ej  haha jeg kunne i hvert fald. Men ingen herinde kunne hehe 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. maj 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Og tusind tak for dine  

Og valmed test 3+2 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. maj 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Hihi er glad for det giver dig håb  jeg er også virkelig utålmodig når det gælder planlægning af baby  så var også bange for min underbevidsthed spillede et puds. Men sørme nej 

ja jeg blev gravid i første forsøg. Vi bruge æl tests. 

Min erfaring med hs strimmelteste er dårlig. Tror jeg ville gave testet positiv før med en valmed 

men du får lige et billede af min test 2+6. Så kan du evt bedømme om du kan se noget eller ej  haha jeg kunne i hvert fald. Men ingen herinde kunne hehe 

Jeg håber  

Jeg kan sagtens se en ultra ultra svag streg på den første test! Og en fin tydelig streg på den anden test. 

Jeg må i netto efter en alm valmed også 

(Det er jo absolut udelukket bare at vente på mens 

Anmeld Citér

20. maj 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Jeg håber  

Jeg kan sagtens se en ultra ultra svag streg på den første test! Og en fin tydelig streg på den anden test. 

Jeg må i netto efter en alm valmed også 

(Det er jo absolut udelukket bare at vente på mens 

Var virkelig bange for at jeg havde fanget en bio. Og vil sige det måske er dumt at teste SÅ tidligt  men kunne ikke lade vær. Men hvis du venter til 3+4 burde du godt kunne få en positiv test hvis du er gravid (nogle kan selvfølgelig ikke) men har læst mange kan teste positiv der 

hepper på dig  Du må endelig give en Update i denne tråd når du får testet hihi

Anmeld Citér

20. maj 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Var virkelig bange for at jeg havde fanget en bio. Og vil sige det måske er dumt at teste SÅ tidligt  men kunne ikke lade vær. Men hvis du venter til 3+4 burde du godt kunne få en positiv test hvis du er gravid (nogle kan selvfølgelig ikke) men har læst mange kan teste positiv der 

hepper på dig  Du må endelig give en Update i denne tråd når du får testet hihi

Testede i hvert fald positiv 3+4 i de 3 andre graviditeter  

Skal nok give update! 

Anmeld Citér

20. maj 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Testede i hvert fald positiv 3+4 i de 3 andre graviditeter  

Skal nok give update! 

Uh hvor spændende altså 

hvor hurtigt blev du gravid med de andre? Og hvor længe har i prøvet denne gang? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.