Jer der fik implantationsblødning, da ægget satte sig fast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.950 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. september 2009

FrkT

Kunne godt tænke mig at høre jer, der fik implantationsblødning, da ægget satte sig fast, om:
hvornår I ca. fik det i forhold til ÆL?
Hvor meget der var?
Og hvor lyst/mørkt rødt det var?

Jeg forventer min mens ca. i dag, men den er ikke kommet endnu, hvilket den jo stadig kan nå (og kan jo også være jeg først får den i morgen).

Men 7 dage efter jeg havde haft ÆL var der en lille smule blod på papiret, da jeg tørrede mig - det var måske ½ tsk i mængde, og sådan lyst rød. Men så dagen efter (altså 8 dage efter ÆL) skete det samme igen. Har selvfølgelig tænkt, at det kan være jeg har fået en rift eller noget, og det kan det jo sagtens være. Har ikke blødt mere end de to små gange. Men er ret øm dernede, så har også tænkt om jeg fejler et eller andet (det håber jeg da godt nok ikke!).

Knus Thilde, som er en smule forvirret over sin krop i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Mie A

ca. 8-9 dage efter ægløsning fik jeg en lille blødning da jeg tørrede mig efter toiletbesøg - det var kun en lille bitte smule (på størrelse med en 2 krone) Det var helt frisk rødt blod.

Anmeld

12. september 2009

Muffinmus

fik lyserødt udflåd ca 1 uge efter ÆL..men kun den ene gang, de andre gange var der intet.

Anmeld

13. september 2009

anna-jonas

FrkT skriver:

Kunne godt tænke mig at høre jer, der fik implantationsblødning, da ægget satte sig fast, om:
hvornår I ca. fik det i forhold til ÆL?
Hvor meget der var?
Og hvor lyst/mørkt rødt det var?

Jeg forventer min mens ca. i dag, men den er ikke kommet endnu, hvilket den jo stadig kan nå (og kan jo også være jeg først får den i morgen).

Men 7 dage efter jeg havde haft ÆL var der en lille smule blod på papiret, da jeg tørrede mig - det var måske ½ tsk i mængde, og sådan lyst rød. Men så dagen efter (altså 8 dage efter ÆL) skete det samme igen. Har selvfølgelig tænkt, at det kan være jeg har fået en rift eller noget, og det kan det jo sagtens være. Har ikke blødt mere end de to små gange. Men er ret øm dernede, så har også tænkt om jeg fejler et eller andet (det håber jeg da godt nok ikke!).

Knus Thilde, som er en smule forvirret over sin krop i dag

Ved mine 2 første graviditeter har jeg haft impl. blødning ca. 6-7 dage før jeg skulle have mens. Troede hver gang, at det var en lidt tidlig mens, der var startet. Jeg blødte sparsomt...............men nok til at farve toiletpapiret. Det var sådan lidt rustrødt.............gammelt blod. Blødte kun 1 enkelt dag.

Håber at det er graviditet, der er skyld i din tidlige blødning.

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.