Skole start og gravid ???? su ? hm hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej piger .

Sagen er den .

mig og kæresten har lige fundet ud af jeg er gravid (uge 10)

jeg skal til samtale på vuc på tirsdag da jeg skulle indskrives til skolestart d 20 august,

MEN : kan jeg få lov og starte ? ville være 23 uger henne når jeg skal starte , skal på barsel d 30 november og føde d 16 december 2015?

- har læst man skal være studieaktiv 1 måned inden man kan gå på barsel på su ?

håber der er en der vil hjælpe mig ?

bør jeg lade være og tilmelde mig skolen og så søge kontanthjælp eller?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2015

Fremad

Anonym skriver:

Hej piger .

Sagen er den .

mig og kæresten har lige fundet ud af jeg er gravid (uge 10)

jeg skal til samtale på vuc på tirsdag da jeg skulle indskrives til skolestart d 20 august,

MEN : kan jeg få lov og starte ? ville være 23 uger henne når jeg skal starte , skal på barsel d 30 november og føde d 16 december 2015?

- har læst man skal være studieaktiv 1 måned inden man kan gå på barsel på su ?

håber der er en der vil hjælpe mig ?

bør jeg lade være og tilmelde mig skolen og så søge kontanthjælp eller?

Hej :-)

Tillykke med graviditeten.... Det er rigtigt at du skal være aktiv en måned inden.... Fagene kande så tag efter din barsel vær dog obs på dine nye hold starter august og man sjældent kan komme ind efter start..

Vær obs på at selvom du får barn får du kunAlm Su hvis du bor sammen med en der ikke er på Su... Du er velkommen til at skrive privat da det kan være noget af en jungle, os for nogle vejledere  

Anmeld Citér

20. maj 2015

5timesacharm..right?

sscm skriver:

Tillykke med graviditeten.... Det er rigtigt at du skal være aktiv en måned inden.... Fagene kande så tag efter din barsel vær dog obs på dine nye hold starter august og man sjældent kan komme ind efter start..

Vær obs på at selvom du får barn får du kunAlm Su hvis du bor sammen med en der ikke er på Su... Du er velkommen til at skrive privat da det kan være noget af en jungle, os for nogle vejledere  

Følger lige da jeg står i samme situation. 

Men ved start i august og barsel november, har man vel også nået at være studieaktiv den tid man skal eller? ☺

Anmeld Citér

20. maj 2015

5timesacharm..right?

sscm skriver:

Følger lige da jeg står i samme situation. 

Men ved start i august og barsel november, har man vel også nået at være studieaktiv den tid man skal eller? ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.