holdes øje med i graviditeten!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej piger, skriver her som anonym da jeg er temmelig frustreret og ked af det.

Jeg er 20 år og gravid med mit 2. barn (11+2), og var til tidlig scanning 8+0 med efterfølgende lægesamtale da jeg skal følges lidt tættere grundet jeg har stofskifteproblemer. (blev jeg også i 1. graviditet)

I dag vælger jeg så at gå ind og læse min e-journal for at se hvad lægen har noteret om mig, og ser til min store forbavselse at hun har skrevet følgende: "Så snart i modtager svangrepapirer fra egen læge bør det vurderes om patienten hører til på familieambulatoriet grundet sin unge alder"

Jeg blev ked af det og følte mig stemplet og føler nu at de vil holde øje med mig!? I min 1. graviditet var jeg 18, og der gik jeg altså hos alm jordemoder og der var ingen der nævnte noget Desuden skrev min læge i min vandrejournal ugen efter, at jeg skal gå til jordemoder i min hjemby, og hvis man går på familieambulatoriet går man jo til jordemoder der.

Så hvad mon sygehuset vurderer når min læge ikke mener jeg skal følges mere end normalt? Jeg har bestemt IKKE lyst til at gå på familieambulatoriet, og på deres hjemmeside står der at det er for unge under 18, og personer med misbrug, og hører bestemt ikke under nogle af de kategorier!?

Synes det er mærkeligt når der ingenting var 1 gang og der heller ikke har været en finger at sætte på min søn efterfølgende!?

Håber nogen kan berolige mig lidt, er helt ude af den...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen? ��

Anmeld Citér

20. maj 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Altså jeg er startet ude på familie amputeret 

I Odense jeg er anden gangs gravid og gik osse bare til Alm jordemoder første gang min læge ville gerne have mig der ud så jeg kunne få ekstra støtte denne gang. 

Da jeg har en datter på 1 år og er kronisk syg med fibromyalgi 

Jeg er 22 år har aldrig Været misbruger eller nået i den stil snakkede frem og tilbage med min læge om det og det var helt mit ejet valg han ville bare gerne støtte og hjælpe mig så godt som muligt. 

Og har Været til en samtale med min jordemoder der ude og hun var utrolig sød 

Så det er nok ikke for at stemple dig men bare for at give dig lidt ekstra støtte grundet din sygdom 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.