Min svigermor som jeg holder rigtig meget af har en veninde, hun bor i London og jeg og min familie har mødt hende en gang i et par timer, så jeg syntes jo ikke rigtigt jeg kender hende og hendes mand.
Men, mit problem, som måske ikke er et problem, som jeg måske bare skulle acceptere er.
Denne dame som er en meget sød og imødekommende dame, køber dyre gaver, til min og min mands børn, jeg syntes det er mærkeligt, ærlig talt, den yngste af mine børn har hun aldrig set i virkeligheden, og alligevel køber hun dyrt mærketøj, soveposer, natdragter til ham, til vores datter er det altid fine kjoler, som i kjoler med designer navne i, ikke lige de kjoler jeg selv køber til hende.
Jeg har fået at vide at selv om hun selv har tre børnebørn, ser hun dem kun et par gange om året, og hun må ikke give dem gaver, så jeg tror måske hun så istedet lader det gå til vores unger, og det er det jeg ikke kan lide, jeg har jo ondt af damen, det må være hårdt kun at se sine børnebørn så lidt og så ikke engang måtte forkæle dem lidt. Det er vist hendes svigerdatter som ikke kan lide sin svigermor, men mere ved jeg ikke om den sag, det rager jo ikke mig.
Jeg vil på ingen måde gøre hende ked af det, og jeg syntes jo også gavere er fine, men jeg har bare en lille tvivl i maven.
Hvordan ville du have det hvis en nærmest fremmed, sendte gaver ca 4 gange om året, til dine unger?