"Jeg vil have alle børnene med til min fødselsdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
0 svar
0 synes godt om
12. september 2009

Honningblomst

undtagen Markus"sådan sagde Bertram i dag da vi snakkede om hans fødselsdag om et par måneder.
Hmm, hvad siger man så lige som mor....ja, alle skal selvfølgelig med. Men jeg kan så godt forstå at han ikke har lyst til at have en dreng med som slår hele tiden og bare er rigtig træls over for de andre
Nu ser jeg så kun sagen med mor-øjne og med mor-forståelse, som det nu skal være i en sådan situation.
Jeg ved godt det ikke er barnets skyld, at han har det skidt måske osv osv osv..
Men altså, jeg sagde til Bertram jeg godt kunne forstå ham. Men at man jo ikke kan være bekendt at udelukke ham..."jamen han er ond ved mig.."
Nå, men altså, jeg spurgte om Bertram ikke kunne sige til Markus at han var velkommen til hans fødselsdag, men at man ikke måtte slå til den, for så ville man blive hentet af sin mor og far. Det turde han ikke, så det loevede jeg at gøre for ham.
Endvidere så vil jeg lige fortælle pædagogen om hvordan Bertram har det og ved at der desværre er andre der oplever det samme....og sådan var det også i bh. Det er så træls at der ikke kan ydes den nødvendige hjælp i folkeskolen så et barn med problematisk adfærd ikke skal ødelægge det for alle de andre.
Da min store dreng gik i klasse med et sådan barn valgte han at lade være med at tage med til fødselsdage hos ham...men hvor er det skidt, for alle parter.
Sagde også til Bertram at han måtte sige det videre når Markus opførte sig sådan..det er bare ikke ok. Og så er det lidt sjovt at Bertram nok vejer 15 kg mere og er 20 cm højere end den lille gnom...men man slår jo ikke...tilgengæld sagde jeg at så måtte han skubbe ham væk og sige JEG VIL IKKE HAVE DET!!! hvis han gik til angreb...

Nå, ville lige af med min frustration...hvor er det bare trist, når ens børn oplever sådanne mennesker...øv...

Hvad ville I gøre...??

Knus Eva..

PS-drengens navn er ændret, af mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.