Godaften skønne damer. 
Sagen er den, at jeg er blevet gravid, hvilket vi er rigtig glade for 
men var for nogle måneder siden igennem en spontan abort, hvor fosteret var dødt en månede før jeg begyndte at bløde og frastøde det, faktisk var det dødt ligesom jeg fandt ud af at jeg var gravid 
det tog rigtig hårdt på mig, for jeg kunne ikke forstå hvorfor min krop ikke bare kunne have frastødt det med det samme, istedet for at lade mig gå i troen om at det hele var lykkeligt.
På den ene side er jeg ovenud lykkelig for at være gravid igen, har symptomer som virkelig ømme bryster, lettere utilpashed, hovedpine, svimmelhed og murren i underlivet - og på den anden side er jeg virkelig bange for at det skal ske igen, at fosteret er dødt, og at min krop bare venter på at støde det ud
jeg har ikke ringet til min læge endnu, er kun 6+0 imorgen, for sidst da jeg aftalte tid til første lægetjek, måtte jeg jo aflyse igen da der ikke var liv.
Bør jeg ringe til lægen og snakke med dem, også om mine frustrationer om spontan abort, eller er det at virke for pylret? For et eller andet sted vil jeg jo rigtig gerne tro på det, men jeg tør ikke. Vil gerne ha bekræftet der er liv, men en selvbetalt scanning er ikke en mulighed, da vi bor 50km fra den nærmeste klinik, og jeg skal med offentlig transport.
Anmeld
Citér