forvirret efter scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej piger

håber i kan hjælpe ! Jeg er anonym da der ikke er nogen der ved at jeg er gravid. 

Jeg havde min sidste mens den 22. Marts og min mens er regelmæssig. Så skulle være 8+2 Idag. 

Jeg har idag været til tryghedsscanning pga rigtig mange mange smerter og der var hjerteblink osv. Men, de synes fostret lignede det kun var 6+5.. hvordan skal jeg forholde mig til det? Synes der er stor forskel jo.. andre der har oplevet lignende? 

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2015

Kay

Begge vores piger har de skudt forkert ved de helt tidlige scanninger fordi det er så svært at måle og der kun er millimeter til forskel

den ene gang ville de rykke mig 2 1/2 uge da jeg var i uge 9+ men så ville jeg jo slet ikke havde været gravid da testen var positiv  

Anmeld Citér

19. maj 2015

jenny4

Ja selvom det er svært så slå koldt vand i blodet til de har bedre mulighed for at måle.. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Begge vores piger har de skudt forkert ved de helt tidlige scanninger fordi det er så svært at måle og der kun er millimeter til forskel

den ene gang ville de rykke mig 2 1/2 uge da jeg var i uge 9+ men så ville jeg jo slet ikke havde været gravid da testen var positiv  

Tusinde tak for svar! Dejligt at høre at det er normalt ☺

Tænkte også bare sådan lidt, hmmmm da de sagde det.. det gav slet ikke mening i mit hovede

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Ja selvom det er svært så slå koldt vand i blodet til de har bedre mulighed for at måle.. 

Tak  lidt mere rolig efter at have læst lidt herinde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.