Øget mælkehvidt udflåd og menssmerter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

219 visninger
1 svar
1 synes godt om
19. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeg håber sådan at andre kan nikke genkendende til dette her, for det gør mig godt nok noget nervøs. 

Jeg har før haft en sa, så jeg er konstant på jagt. Jeg er i dag 12+3, og skal snart til nf, denne tid har jeg dog ikke fået endnu. Så håber den kommer snart. I uge 9+3 døjede jeg med mens smerter og lidt brunligt udflåd, men der var hjerteblink og jeg var lykkelig. Det forsvandt hurtigt igen de smerter og brune udflåd jeg havde. Men de sidste to dage, er den der murren vendt tilbage og jeg har fået øget udflåd, det er ikke brunt, men meget mælkehvidt, det ligner almindeligt udflåd, men der er meget og jeg kan mærke når det kommer. Kan dette være et faresignal? For jeg har altså også ondt. Men jeg bekymrer mig også virkelig meget. Og de sidste dage har jeg fået meget meget stærk medicin, så alle bekymrinherne kommer jo op. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg er i uge 17 og døjer osse med meget udflåd går med trusse indlæg altid. 

Og har osse murren tit i underlivet så tror ikke der er noget at være navøs for 

Men syntes det er mærkelig du ikke har fået tid til nf endnu tror ikke man må være mere ind 13+1 Så kan de ikke bruge talende mere så vis jeg var dig ville jeg lige ringe ind og rygge for det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.