Positiv test hos lægen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
4 svar
2 synes godt om
19. maj 2015

charthys

Hej piger.

Efter længerevarende rod i min cyklus, efter en ægdonation i december, gik jeg i dag til lægen for at finde ud af hvad der sker i min krop. Jeg er på dag 62 i denne cyklus, og har testet negativt adskillige gange, senest for 10 dage siden. Føler mig slet ikke gravid, så tænkte ikke det kunne være det.

Men jo, sørme om ikke der var en ekstra streg hos lægen.

Jeg ved ikke helt endnu om jeg er glad eller chokket. Vi har sådan set beskyttet os undtagen et par dage der hvor jeg var sikker på jeg skulle have mens, med mens smerter og det hele, så der tænkte jeg at der jo ingen problemer var. Nåhja. og så er den præventionsform vi bruger kun 85 procent sikker, så grundlæggende set, så tja.

Jeg aner altså ikke hvor langt jeg er henne og er henvis til terminsscanning. Jeg kan jo være alt mellem 4 og 9 uger henne.

Nu er jeg godt nok spændt på hvad gemalen siger

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2015

charthys

efter en hurtig briefing i telefonen tog han det såmænd næsten pænere end mig

hvor er det vildt

Anmeld Citér

19. maj 2015

ISV

charthys skriver:

efter en hurtig briefing i telefonen tog han det såmænd næsten pænere end mig

hvor er det vildt

Tillykke med din graviditet! Har du nogle graviditetsgener? Og hvis ja, kan du så huske hvor lang tid du har haft dem? 

Anmeld Citér

19. maj 2015

ISV

Hov, så lige du skrev at du slet ikke følte dig gravid -ja  så er det nok svært at beregne hvor langt du er henne inden scanning. Især fordi graviditetshormonet hos nogle kan udvikle sig noget  senere efter befrugtningen. Håber i finder ud af det hele 

Anmeld Citér

19. maj 2015

charthys

ISV skriver:

Hov, så lige du skrev at du slet ikke følte dig gravid -ja  så er det nok svært at beregne hvor langt du er henne inden scanning. Især fordi graviditetshormonet hos nogle kan udvikle sig noget  senere efter befrugtningen. Håber i finder ud af det hele 

nej Ingen symptomer. 

genkender dog ligamentsmerter nu, hvor jeg ved hvad jeg skal kalde det. især når jeg får rejst mig for hurtigt fra sofaen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.