Måske gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej de damer(og mænd).
Jeg har i de sidste mange uger haft den sygeste tissetrang(og jeg er normalt ikke sådan en der render på toilet så ofte), en del udflåd, "ondt" i underlivet(nogle korte jag engang i mellem), meget mere følsom for tiden og sådan. Sidst jeg have min mens var i midten af april, jeg er en af dem der bløde i hvertfald en uge og rigtigt meget, men i april varede den kun 2-3 dage og ikke særlig meget blod. I denne måned er jeg 3 dage forsinket med min mens.

Kunne det lyde som om jeg er gravid, burde jeg teste?
(Jeg er lige pt syg med forkølelse og ondt i halsen, og der hvor jeg bor har det regnet meget, så at gå udenfor var ikke min tanke. Igår og idag har jeg været hos min mor, så har ikke haft mulighed for at teste, og ville lige vente.)

Tak på forhånd.
- Marie :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2015

stinemavepine

Uh, der er jo så mange forskellige symptomer på graviditet - og så en masse kvinder, som ingen forandringer oplever.

Jeg tænker du bare skal teste, så snart du har muligheden. Så bliver du enten bekræftet i din mistanke eller kroppen får ro, fordi du ikke spekulerer over det mere.

www.stinemavepine.blogspot.dk

Anmeld Citér

20. maj 2015

Anonym

Jeg har det helt på samme måde- har også haft rigtig ondt i ledbåndene omkring livmoderen. Jeg afventer dog en blodprøve fra lægen.. Har du taget en test? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.