negativ blodprøve. gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.934 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. maj 2015

Anonym trådstarter

Ved godt det nok lyder lidt usandsynligt  men jeg ka bare ik forstå hvorfor jeg ikke har fået min mens endnu . Blodprøven var negativ, jeg ved at jeg har haft ægløsning. Er det normalt at menstruation udebliver.  Har smerter i underlivet. Anderledes end når jeg ska ha mens.  Det føles ligesom da jeg var gravid men aborterede.

Er der nogen der har hørt om at man stadig kan være gravid på trods af negativ blodprøve? ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2015

Abracadabra

Anonym skriver:

Ved godt det nok lyder lidt usandsynligt  men jeg ka bare ik forstå hvorfor jeg ikke har fået min mens endnu . Blodprøven var negativ, jeg ved at jeg har haft ægløsning. Er det normalt at menstruation udebliver.  Har smerter i underlivet. Anderledes end når jeg ska ha mens.  Det føles ligesom da jeg var gravid men aborterede.

Er der nogen der har hørt om at man stadig kan være gravid på trods af negativ blodprøve? ?

Nej, det har jeg aldrig hørt om. Desværre. 

Anmeld Citér

18. maj 2015

esioul

Anonym skriver:

det har jeg været ja, men det sker hvis i meget få tilfælde.

Anmeld Citér

18. maj 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

det har jeg været ja, men det sker hvis i meget få tilfælde.

Havde du nogle symptomer og endte det med en normal graviditet?  Hvornår og hvordan fandt du så ud af at du var gravid

Anmeld Citér

19. maj 2015

esioul

Anonym skriver:

Havde du nogle symptomer og endte det med en normal graviditet?  Hvornår og hvordan fandt du så ud af at du var gravid

jeg var i fertilitets behandling. Så vidste hvornår ægløsning havde været og 14 dage efter var blodprøven negativ. Men nogle dage efter var mine tests positive. De mener der var lavet fejl i blodprøven.

Anmeld Citér

19. maj 2015

nielsen80

Er du i behandling?

Hvis ja, så er det normalt at mens bliver forsinket grundet de hormoner man tager i behandlingsforløbet.

Hvis nej, så kan mens godt være forsinket en gang imellem, men alt for længe, så ville jeg gå til lægen da der er andre ting end graviditet som kan gøre en mens ikke kommer(cyster m.m).

Har en enkelt gang hørt om en som fik negativ blodprøve, men som havde en graviditet - det viste sig dog, at blodprøven ikke havde et tilstrækkeligt HCG niveau til at man sagde gravid(under 10 vist), men faktisk var denne kvinde i gang med en bio, som så toppet dagen efter.

Så har aldrig hørt om det, hvor der var tale om en sund graviditet, desværre.

Anmeld Citér

20. maj 2015

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nej er blodprøven negativ er man desværre ikke gravid.

Anmeld Citér

20. maj 2015

Benjamins'mor

Jeg havde negative test og blodprøver til jeg var 3 måneder henne, først da kunne det ses på mine blodprøver. 

Min graviditet forløb normalt og min søn er i dag 4 år. 

Anmeld Citér

21. maj 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg havde negative test og blodprøver til jeg var 3 måneder henne, først da kunne det ses på mine blodprøver. 

Min graviditet forløb normalt og min søn er i dag 4 år. 

det er da vild mærkeligt. ku de ik sige hvorfor? var det kun med det ene barn. for jeg har været gravid to gange hvor begge endte i en abort og der ku jeg teste med det samme. både graviditetstest og som blodprøve. 

blev du scannet efter din menstruation udeblev, ku de se noget der.jeg er blevet scannet og vil ha været 5 uger henne, men hun ku ikke se noget andet end en tyk slimhinde. har fået taget to blodprøver nu med en uges mellemrum, begge negative

Anmeld Citér

21. maj 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

det er da vild mærkeligt. ku de ik sige hvorfor? var det kun med det ene barn. for jeg har været gravid to gange hvor begge endte i en abort og der ku jeg teste med det samme. både graviditetstest og som blodprøve. 

blev du scannet efter din menstruation udeblev, ku de se noget der.jeg er blevet scannet og vil ha været 5 uger henne, men hun ku ikke se noget andet end en tyk slimhinde. har fået taget to blodprøver nu med en uges mellemrum, begge negative

Jeg skal ikke kunne sige om der har været 2 børn. 

Jeg var til lægen omkring 2 uger efter udebleven mens, testen var negativ så jeg skulle komme tilbage 2 uger efter til blodprøve hvis min mens ikke var kommet, den kom ikke og jeg fik taget blodprøve, negativ. Der gik yderligere 3 uger hvor jeg så var afsted igen, her fik jeg taget blodprøve hvor den sagde positiv og jeg blev sendt til scanning dagen efter for at se hvor langt henne jeg var, nu når tests og blodprøver havde været negative i så lang en periode, jeg var 3 måneder henne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.