gonal f av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2015

Kærlighediminmave

Hejsa er der andre som får gonal f som synes at det gør ondt, ikke at stikke men når man sprøjter væsken ind? Ja det lyder mærkeligt men da jeg startede på 75 ui synes jeg ikke jeg mærkede noget. Men efter jeg blev øget til 87,5 synes jeg sku det gør ondt? :/ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2015

Os&lilledig

nullermand15 skriver:

Hejsa er der andre som får gonal f som synes at det gør ondt, ikke at stikke men når man sprøjter væsken ind? Ja det lyder mærkeligt men da jeg startede på 75 ui synes jeg ikke jeg mærkede noget. Men efter jeg blev øget til 87,5 synes jeg sku det gør ondt? :/ 

Det fylder jo alligevel godt inden under huden. Der er nok det du mærker..  

Anmeld Citér

18. maj 2015

Kærlighediminmave

Os&lilledig skriver:

Det fylder jo alligevel godt inden under huden. Der er nok det du mærker..  

Ja det kan godt være det bare er det, men der er jo ikke den store forskel

Anmeld Citér

19. maj 2015

Mulle0802

nullermand15 skriver:

Ja det kan godt være det bare er det, men der er jo ikke den store forskel

Tager du den direkte fra køleskabet? Det kan nemlig godt gøre ondt at få kold væske ind synes jeg, så har har den ikke i køleskab.

Jeg var oppe på 200 med Gonal i IVF og syntes kun det gjorde ondt en gang i mellem, tror det er afhængigt af hvor man stikker, skifter du side så du ikke stikker samme sted hver gang? 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Kærlighediminmave

Mulle0802 skriver:

Tager du den direkte fra køleskabet? Det kan nemlig godt gøre ondt at få kold væske ind synes jeg, så har har den ikke i køleskab.

Jeg var oppe på 200 med Gonal i IVF og syntes kun det gjorde ondt en gang i mellem, tror det er afhængigt af hvor man stikker, skifter du side så du ikke stikker samme sted hver gang? 

Nej har ikke den pen jeg bruger i køleskabet. Og ja skifter side for hver gang jeg stikker. :s er på vej ud til scanning og så håber jeg på gode nyheder så jeg måske slipper for mere i denne omgang 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Kærlighediminmave

Jubi nu sker der lidt. Han målte en på 14.5 og en på 4 mm kunne ikke lige se om der var flere. Så skal køre 87.5 idag og imorgen og så skal jeg scannes torsdag igen. Er dog lidt nervøs for manden skal til karneval hele lørdag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.