Brunt udflåd, hvad tror i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej alle

jeg har de Sidste par dage testet positiv. Men har siden i går eftermiddags haft brunt udflåd når jeg har tørret mig.

hvad er jeres erfaringer med dette? Skal jeg bare forbederede mig på en SA? Tror jeg er ca 4+2 idag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2015

FruStolpe

Anonym skriver:

Hej alle

jeg har de Sidste par dage testet positiv. Men har siden i går eftermiddags haft brunt udflåd når jeg har tørret mig.

hvad er jeres erfaringer med dette? Skal jeg bare forbederede mig på en SA? Tror jeg er ca 4+2 idag 

Det er helt normalt med brunt udflåd i perioden hvor du ellers skulle have haft menstruation.  

Så nej, jeg synes ikke du skal forbedre dig på en SA. 

Tillykke med spirren

Anmeld Citér

18. maj 2015

Maj&Baby

Jeg har også haft brunt udflåd omkring tidspunktet for menstruation i begge mine graviditeter, og har to skønne døtre idag - det er helt normalt så tidligt i graviditeten 

held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Det er helt normalt med brunt udflåd i perioden hvor du ellers skulle have haft menstruation.  

Så nej, jeg synes ikke du skal forbedre dig på en SA. 

Tillykke med spirren

Tak for svar 

Jeg oplevdede ikke dette da jeg var gravid med min datter, så jeg bliver lidt urolig 

Jeg testede her til morgen, og der var den klart mere tydelig end de sidste par dage, men det brune udflåd fortsætter, så jeg er lidt nervøs 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

Maj&Baby skriver:

Jeg har også haft brunt udflåd omkring tidspunktet for menstruation i begge mine graviditeter, og har to skønne døtre idag - det er helt normalt så tidligt i graviditeten 

held og lykke med det hele 

Tak for svar 

Jeg oplevdede ikke dette da jeg var gravid med min datter, så jeg bliver lidt urolig 

Jeg testede her til morgen, og der var den klart mere tydelig end de sidste par dage, men det brune udflåd fortsætter, så jeg er lidt nervøs 

Anmeld Citér

19. maj 2015

ErDetSnartNU

Så vidt jeg har hørt, så er brunt udflåd meget almindeligt omkring menstruationstidspunktet, men for mig betød det desværre en igangværende abort. Jeg begyndte med brunt udflåd 5+1, som så tog til 5+2 (stadig ikke "rigtig" blod) og 5+3 blødte jeg så lidt frisk blod, hvorefter jeg blev fulgt med blodprøver som afslørende, at fosteret var gået til. 

Jeg håber historien ender anderledes for dig 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Lotus86

Jeg havde både brunt udflåd, frisk blødning og smerter inden 10. uge, og der var intet galt, min datter bliver snart halvandet

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Så vidt jeg har hørt, så er brunt udflåd meget almindeligt omkring menstruationstidspunktet, men for mig betød det desværre en igangværende abort. Jeg begyndte med brunt udflåd 5+1, som så tog til 5+2 (stadig ikke "rigtig" blod) og 5+3 blødte jeg så lidt frisk blod, hvorefter jeg blev fulgt med blodprøver som afslørende, at fosteret var gået til. 

Jeg håber historien ender anderledes for dig 

Tak for dit svar 

Er ked af du har prøvet at miste, men tak for din historie! Jeg forbereder mig på det værste, men håber på det bedste

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg havde både brunt udflåd, frisk blødning og smerter inden 10. uge, og der var intet galt, min datter bliver snart halvandet

Tak for svar! 

Syntes godt nok det er svært ikke at vide om man er købt eller solgt, håber sådan det kommer til at gå godt!

Anmeld Citér

20. maj 2015

Lotus86

Anonym skriver:

Tak for svar! 

Syntes godt nok det er svært ikke at vide om man er købt eller solgt, håber sådan det kommer til at gå godt!

Ja det er skide svært. Vi brugte en mindre formue på scanninger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.