Aarrrrgggg.. Alle de signaler... Og mangel på samm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj 2015

Jn81

Hey Ladies....

Er gravid i uge 9+0 idag, og med hvad der ser ud til som sagt at være trillinger  men synes ikke jeg kan finde ud af min krop.... I tirsdags var det som om at ALLE symptomer forsvandt med et klips med fingeren... Ingen niv og jag... Maven føltes helt tung.... Det er dog kommet tilbage igen i løbet af weekenden, og nu bulder det og niver på livet løs dernede.... Skal til ny scanning på onsdag da der jo er tre babyer og er bare så møg hamrende nervøs for om alt er som det skal være.... 

Det jeg egentlig nok bare ville med denne tråd her, er vel egentlig bare at høre jer sige... Ro på... Det er heeeelt normalt.... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2015

God-mor

FruNielsen81 skriver:

Hey Ladies....

Er gravid i uge 9+0 idag, og med hvad der ser ud til som sagt at være trillinger  men synes ikke jeg kan finde ud af min krop.... I tirsdags var det som om at ALLE symptomer forsvandt med et klips med fingeren... Ingen niv og jag... Maven føltes helt tung.... Det er dog kommet tilbage igen i løbet af weekenden, og nu bulder det og niver på livet løs dernede.... Skal til ny scanning på onsdag da der jo er tre babyer og er bare så møg hamrende nervøs for om alt er som det skal være.... 

Det jeg egentlig nok bare ville med denne tråd her, er vel egentlig bare at høre jer sige... Ro på... Det er heeeelt normalt.... 

Det er helt normalt  Symptomerne kan komme og gå, og jeg fx havde ikke mange symptomer på at jeg var gravid. Det var minimalt hvad jeg mærkede den første tid. Men det er helt normalt også at være nervøs, og hvis du har mulighed for det så ville jeg få fremskyndet scanningen til i morgen hvis det er muligt og ellers kan du tage til en selvbetalt scanning og få ro på. Jeg tror altså at alt er helt som det skal være, fordi det du beskriver oplever rigtig mange. 

Og hold da op 3 styks kæmpe tillykke med det! 

Anmeld Citér

18. maj 2015

jenny4

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.