Ved det er normalt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
7 svar
1 synes godt om
17. maj 2015

Anonym trådstarter

At ens graviditetssymptomer kan forsvinde.. Er i dag 10+5 og har ingen ligamenssmerter haft nogle dage.. Troede faktisk ikke de forsvandt. Gjorde de også det ved jer? Blev scannet i mandags, så regner stadig med alt er okAy : D

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2015

Benjamins'mor

Jeg havde dem slet ikke i starten som førstegangs, de kom først hen omkring uge 30. Så tænker ikke du skal bekymre dig.

Anmeld Citér

17. maj 2015

Mille123

Anonym skriver:

At ens graviditetssymptomer kan forsvinde.. Er i dag 10+5 og har ingen ligamenssmerter haft nogle dage.. Troede faktisk ikke de forsvandt. Gjorde de også det ved jer? Blev scannet i mandags, så regner stadig med alt er okAy : D

Ja omtrent samme tid som dig stoppede mine symptomer fra den ene dag til den anden. Det er meget normalt

Anmeld Citér

17. maj 2015

April mor

Her forsvandt de omkring i uge 9 og min datter er hos hendes datter nu (:

Anmeld Citér

18. maj 2015

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg havde dem kun når jeg fx rejste mig fra en stol for hurtigt, eller når jeg gik meget.

Det er helt normalt at de forsvinder, eller ikke er konstante.

Anmeld Citér

18. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

De kom og gik hos mig gennem hele graviditeten, så tænker ikke du skal være nervøs

Anmeld Citér

18. maj 2015

Os&lilledig

Alle mine symptomer forsvandt i uge 8 ca.. Og har slet ikke ligament smerter. Min lille lever i bedste velgående. Har set den en gang om ugen og alt er fint  

Anmeld Citér

18. maj 2015

Christine

Anonym skriver:

Ja, ALLE symptomer kan komme og gå. Havde ikke ligamentsmerter fra ca. uge 12 til 22 sidst, til gengæld gjorde de ret ondt da de så kom tilbage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.