FrkHS skriver:
Jeg er selv i fertilitetsbehandling og det er endnu ikke lykkes mig at blive gravid.
Personligt synes jeg bare det er vigtigt en veninde er der og lytter når man har brug for det, men måske også giver et spark når man køre fast i selvmedlidenhed og der hvor alt føles håbløst.
Og så tror jeg bare det er vigtigt man som veninde holder fast i hvordan man var veninder før fertilitetsbehandlingen. Ens forhold vil nok uundgåeligt ændre sig lidt, men det er samtidig bare super vigtigt at have et sted hvor man også kan få pause fra behandlings helvede.
Håber det gav mening 
Tusind tak for svar :-)
Det giver god mening. Jeg synes, at det er svært, hvor meget jeg skal spørge til behandlingen, eller om jeg bare skal lade hende fortælle selv, hvis hun har lyst til at snakke om det. Derudover er det svært, da jeg selv fik en søn i 13, og nu er gravid igen. Et eller andet sted kan jeg ikke lade være med at tænke, at det jo var hendes tur nu. Det gør mig bare rigtig ondt, at se hvor svært hun har det, hver gang det ikke lykkes. Jeg vil så gerne fortælle hende, at det nok skal blive hendes tur på et tidspunkt, men det ved jeg jo ikke, om det vil. Hvordan holder du modet oppe?
Anmeld
Citér