Teste hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeg føler en masse "rumlen" i maven og underlivet, som jeg ikke plejer at gøre.. Jeg føler at der er mere og mere "rumlen" for hverdag. Samt er min bryster begyndte at være mega følsomme, ømme og ændret lidt "udseende". 

så mit spørgsmål er, ville i teste, evt. Hvornår, og er det overhoved muligt allerede? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2015

elskeratværemor

Anonym skriver:

Jeg føler en masse "rumlen" i maven og underlivet, som jeg ikke plejer at gøre.. Jeg føler at der er mere og mere "rumlen" for hverdag. Samt er min bryster begyndte at være mega følsomme, ømme og ændret lidt "udseende". 

så mit spørgsmål er, ville i teste, evt. Hvornår, og er det overhoved muligt allerede? 

Du skriver ikke hvor langt du er i cyklus, men jeg ville første teste på mens dagen, da der så er større sandsynlighed for du får et pålidligt resultat :-) 

Men i realiteten kan du nok teste efter 3+0, jeg sekv testede 3+2 og den var bragende postiv, men jeg var færst helt sikker på at det var rigtigt den dag min mens. Skulle komme, hvor den så ikke kom ;-)

Anmeld Citér

17. maj 2015

Anonym trådstarter

Ups.. Er pt dag 23/24 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Anonym trådstarter

elskeratværemor skriver:

Du skriver ikke hvor langt du er i cyklus, men jeg ville første teste på mens dagen, da der så er større sandsynlighed for du får et pålidligt resultat :-) 

Men i realiteten kan du nok teste efter 3+0, jeg sekv testede 3+2 og den var bragende postiv, men jeg var færst helt sikker på at det var rigtigt den dag min mens. Skulle komme, hvor den så ikke kom ;-)

Hvad var grunden til du testede? Forsøgte i, eller mærkede du forandringer i kroppen?

Anmeld Citér

17. maj 2015

elskeratværemor

Anonym skriver:

Hvad var grunden til du testede? Forsøgte i, eller mærkede du forandringer i kroppen?

Vi forsøgte og så gjorde det pludselig elstremt ondt når jeg løb, hvilket det aldrig plejer :-)

Anmeld Citér

17. maj 2015

MorTilN

Jeg vil teste dagen efter forventet mens dag 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Jeg vil teste dagen efter forventet mens dag 

Ja, det ville nok være det bedste 

Det er bare underligt, har aldrig følt på denne måde..

Og er i tivivl om hvad vi gør hvis jeg står med en positiv test

Anmeld Citér

17. maj 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Ja, det ville nok være det bedste 

Det er bare underligt, har aldrig følt på denne måde..

Og er i tivivl om hvad vi gør hvis jeg står med en positiv test

Jeg har prøvet det et par gang og også haft andre symptomer som man forbinder med tidlig graviditet men testene har altid været negative.

Går ud fra at i så ikke prøve at lave baby.

Find ud af om den er positiv først og vis den er det, så tag den der fra og bliv enige om hvad i så gør, held og lykke

Anmeld Citér

17. maj 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har lige prøvet en tidlig gravidtest fra Abblo Pharma - måske det også kunne være noget for dig ? Jeg synes hverfaldt det var meget rart at få et tidligt resultat. 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har lige prøvet en tidlig gravidtest fra Abblo Pharma - måske det også kunne være noget for dig ? Jeg synes hverfaldt det var meget rart at få et tidligt resultat. 

Ja, det kunne det muligvis..

Men hvor købes de henne? Bestilles de over nettet?

Har en test liggende fra Netto, er det ikke noget med at de også er gode hvis man tester tidligt?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.