Lyserødt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. maj 2015

a93

Jeg er gravid i 10+6 og er ret bekymret og tjekker altid toiletpapiret, efter jeg har tisset (er jeg den eneste? 

Da jeg tørrede mig, var der lidt lyserødt udflåd og jeg har ikke stærke smerter i underlivet, men har lidt ubehag dernede og har mest bare lyst til at ligge og slappe af i dag. 

Min første scanning er den 26/5, til NF. Jeg har tænkt mig at ringe til min læge imorgen og høre hende om jeg skal være bekymret eller om det er helt normalt - men jeg vil høre jer først, om I har prøvet det samme? Og synes I jeg bør være bekymret over farven? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2015

Hvornårerdetos

a93 skriver:

Jeg er gravid i 10+6 og er ret bekymret og tjekker altid toiletpapiret, efter jeg har tisset (er jeg den eneste? 

Da jeg tørrede mig, var der lidt lyserødt udflåd og jeg har ikke stærke smerter i underlivet, men har lidt ubehag dernede og har mest bare lyst til at ligge og slappe af i dag. 

Min første scanning er den 26/5, til NF. Jeg har tænkt mig at ringe til min læge imorgen og høre hende om jeg skal være bekymret eller om det er helt normalt - men jeg vil høre jer først, om I har prøvet det samme? Og synes I jeg bør være bekymret over farven? 

Har aldrig prøvet det (har aldrig været gravid, desværre) men ville ikke bekymre mig om det. Med mindre der kommer meget blod og du får smerter  

Anmeld Citér

17. maj 2015

5timesacharm..right?

a93 skriver:

hvis det bare er lidt lyserød udflåd, kan det sagtens være dine slimhinder, der er lidt tyndere end normalt. 

men hvis du er i tvivl, eller nervøs, så altid kontakt lægen

Anmeld Citér

17. maj 2015

a93

Tak for svar! Har haft det der føles som menstruationssmerter i dag, og mine plejer at være meget smertefulde normalt, så det kan jo være at jeg skulle have haft min menstruation nu og min krop så reagerer. 

Der har ikke været andet at se, de efterfølgende gange jeg har været på toilet, så er lidt roligere nu - men ringer lige til min læge imorgen, så jeg måske får helt ro på 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Os&lilledig

Slimhinderne bliverr meget sarte ved graviditet. Er selv 10+4. Hvis du har været stort på wc. Haft sex eller hygget selv. Så kan det komme pga lidt bristede blodkar  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.