Denne seng til en 4 årlig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville i lade jeres 4 årige sove i denne ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

908 visninger
10 svar
2 synes godt om
17. maj 2015

Anonym trådstarter

Ville i lade jeres 4 årige sove i denne seng ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2015

lineog4

Både og, afhænger af barner, hvor uroligt det sover, hvad gør det om natten osv. Min den mindste bliver 5 lige om lidt. Og han måtte ikke sove i den for han sover uroligt, plus han kommer ind til os om natten af sig selv, så jeg ville være vildt nervøs.

Men storebror som sover i en tilsvarende, han kom i den på nogenlunde samme alder. Han sover roligt, står ikke op og så videre.

Anmeld Citér

17. maj 2015

SandraXOXO

Ork ja, vores dreng har sovet i højseng siden han fyldte tre år og er aldrig faldet ud eller ned eller noget. 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Ville i lade jeres 4 årige sove i denne seng ? 

Jeg tror enhver 4 årig ville elske sådan en seng, den er jo både praktisk, udfordrende for motorikken og rigtig sej/ sjov, tror de lærer at kravle op rigtig hurtigt, ville nok bare sørge for en natlampe den 4 årige kan tænde hvis han/hun skal ned af stigen om natten 

Monica 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Os&lilledig

Det kommer an på barnet og hvor urolig de er  

vores 6 årige ville aldrig kunne. Har aldrig nogen sinde set så vildt barn om natten. Hun ville have brækket nakken 100 gange  

Anmeld Citér

17. maj 2015

Anonym trådstarter

Han har en halv høj seng med rusje bane men nu når lille søster er på vej skal de dele værelse også ville den være super praktisk, han vender sig lidt om natten og kommer ind nogen gange men han er Van til at han skal kravle ned af sin anden seng. 

Anmeld Citér

17. maj 2015

lineog4

Anonym skriver:

Han har en halv høj seng med rusje bane men nu når lille søster er på vej skal de dele værelse også ville den være super praktisk, han vender sig lidt om natten og kommer ind nogen gange men han er Van til at han skal kravle ned af sin anden seng. 

Så ville jeg godt turde. Men nok vælge den i blå 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Så ville jeg godt turde. Men nok vælge den i blå 

Ja det tænker jeg også 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vores søn har sovet i sådan en type seng siden han blev 3 år, der har aldrig været problemer, han sover ellers ikke specielt stille om natten. Han kom ind til os om natten efter to mdr uden at vågne om natten, han har nat lampe, så han tændte lyset og kom ind til os uden problemer.

Men man skal gøre det i har det bedst med :-)

Anmeld Citér

17. maj 2015

Anonym trådstarter

skovrup skriver:

Vores søn har sovet i sådan en type seng siden han blev 3 år, der har aldrig været problemer, han sover ellers ikke specielt stille om natten. Han kom ind til os om natten efter to mdr uden at vågne om natten, han har nat lampe, så han tændte lyset og kom ind til os uden problemer.

Men man skal gøre det i har det bedst med :-)

Ja det bare fordi der stod fra 8 år af så tænkte jeg nå for Søren. Den er jo meget høj og den han har nu er halv høj

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.