Kan i se den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2015

Hvornårerdetos

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg har taget en test her til morgen, da jeg syntes det var ved at være lang tid siden jeg har haft min mens.

Vi oplevede fredag for to uger siden at kondomet sprang, så jeg ved godt at det kunne være en risiko, men regnede BESTEMT ikke med det, da vi har haft besvær med at lave vores datter.

Men til spørgsmålet, kan i se en ekstra streg? Min kæreste mener ikke han kan se den, men jeg kan ikke lade være med at syntes at jeg godt kan se den 

Jeg kan ikke se den. Men håber den er det som du ønsker  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg har taget en test her til morgen, da jeg syntes det var ved at være lang tid siden jeg har haft min mens.

Vi oplevede fredag for to uger siden at kondomet sprang, så jeg ved godt at det kunne være en risiko, men regnede BESTEMT ikke med det, da vi har haft besvær med at lave vores datter.

Men til spørgsmålet, kan i se en ekstra streg? Min kæreste mener ikke han kan se den, men jeg kan ikke lade være med at syntes at jeg godt kan se den 

Kan godt se noget 

har erfaring med at strimmelteste ikke viser nær så tydelig en streg som f.eks valmed. Ville tage en valmed imorgen tidlig 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Anonym trådstarter

Hvornårerdetos skriver:

Jeg kan ikke se den. Men håber den er det som du ønsker  

Min kæreste mener heller ikke han kan se den, så måske det bare er synsbedrag ��

Anmeld Citér

17. maj 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Kan godt se noget 

har erfaring med at strimmelteste ikke viser nær så tydelig en streg som f.eks valmed. Ville tage en valmed imorgen tidlig 

Tak for svar, det må jeg lige prøve ��

Anmeld Citér

17. maj 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Jeg lavede engang en magen til. Senere samme eftermiddag tog jeg en mere og den var tydeligere  

Må hellere lige prøve igen de næste par dage 

Anmeld Citér

17. maj 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Tak for svar, det må jeg lige prøve ��

Ja, det ville jeg i hvert fald gøre 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Hvornårerdetos

Anonym skriver:

Min kæreste mener heller ikke han kan se den, så måske det bare er synsbedrag ��

Håber den er positiv hvis i ønsker det - og negativ hvis ikke  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.