Hvad ville i give?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
10 svar
15 synes godt om
17. maj 2015

MysteriousAngel

Vi tager på ferie i 12 dage. Vi skal have en pige til at komme og tjekke hver dag om kattene har mad/vand og så nusse med dem. Hun bor 2 min fra os.

Hun er normalt vores babysitter og der får hun 50 i timen. Hvad ville i give for de 8 dage? De sidste 4 kan hun ikke så der får vi min bror til det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2015

GUSO

MysteriousAngel skriver:

Vi tager på ferie i 12 dage. Vi skal have en pige til at komme og tjekke hver dag om kattene har mad/vand og så nusse med dem. Hun bor 2 min fra os.

Hun er normalt vores babysitter og der får hun 50 i timen. Hvad ville i give for de 8 dage? De sidste 4 kan hun ikke så der får vi min bror til det 

An på hvor lang tid hun bruger hver gang men tænker da 4-500kr  

Anmeld Citér

17. maj 2015

sne190810

MysteriousAngel skriver:

Wow, 400-500 kr som en anden foreslår? :-o 

Jeg havde samme tjans for vores gamle naboer, da jeg var barn. Jeg fik en Britney Spears cd for det, og var vældig glad for det ......

selvfølgelig er tiderne ændret, men syntes beløbet umiddelbart skal overstige 200 kr. Hvad med et par biogrfbilletter? :-) 

Anmeld Citér

17. maj 2015

TNBC

MysteriousAngel skriver:

Jeg vil også sige et par biografbilletter  eller omkring 200kr. 400-500 synes jeg er meget for at bruge lidt tid sammen med kattene. 

Anmeld Citér

17. maj 2015

GUSO

Yurie skriver:

Jeg vil også sige et par biografbilletter  eller omkring 200kr. 400-500 synes jeg er meget for at bruge lidt tid sammen med kattene. 

Det er 50kr om dagen eller pr besøg, det syntes jeg da ikke er meget, men sådan er vi jo så forskellige  

Anmeld Citér

17. maj 2015

TNBC

GUSO skriver:

Det er 50kr om dagen eller pr besøg, det syntes jeg da ikke er meget, men sådan er vi jo så forskellige  

Hvis hun nu er der 5minutter hver dag. 

Men jeg ser heller ikke på hvor meget hun er der, men hvad det er hun skal.

Hun plejer at få 50 i timen for at passe børnene,  så synes jeg 400-500 er meget for at give nogle katte mad og nusse lidt med dem. 

Anmeld Citér

17. maj 2015

4kløver

Min den store passede både marsvin kat fisk for en nabo i en hel uge. Og der fik hun en buket blomster. 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Carina:-)

Her i gaden gør vi det gratis for hinanden ,men ellers sådan et gavekort til 2 biobiletter og popkorn er fint for den tjeneste :)

Anmeld Citér

17. maj 2015

God-mor

MysteriousAngel skriver:

Jeg havde givet hende 300-400 kr. Eller en gave tilsvarende det beløb. Selvom det kun tager 5 min. så er hun afhængig af det i 8 dage, og det er en afbrydelse i hendes dag, så det ville jeg syntes var rimligt 

Anmeld Citér

17. maj 2015

FruStolpe

Jeg ville også give 3-400 eller tilsvarende.  Men jeg ved også at mindre sikkert kunne gøre det. Men vil hellere betale ekstra og så have god samvittighed 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.