Isbind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.027 visninger
5 svar
5 synes godt om
17. maj 2015

Sirius1981

Nu har jeg læst en masse råd omkring isbind efter fødsel - men hvordan fungerer det? Hvilken slags bind skal det være? Skal man hælde vand i dem og derefter fryse dem, eller skal de bare puttes i fryseren? Og hvad så når man bløder? Skal man putte en sok omkring dem inden man tager dem i trusserne (og smide den ud bagefter)? Hvor længe må man have et isbind på? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2015

Mami

Sirius1981 skriver:

Nu har jeg læst en masse råd omkring isbind efter fødsel - men hvordan fungerer det? Hvilken slags bind skal det være? Skal man hælde vand i dem og derefter fryse dem, eller skal de bare puttes i fryseren? Og hvad så når man bløder? Skal man putte en sok omkring dem inden man tager dem i trusserne (og smide den ud bagefter)? Hvor længe må man have et isbind på? 

1. Tag et bind og gør det vådt, ikke dryppende med våd overflade 

2 i fryseren i minimum 6 timer 

3: bind i trusserne med en trusseindlæg henover, eller mellem 2 par trusser 

4. Max i 40 min af gangen  

Jeg var rigtig glad for isbind efter fødsel  

Anmeld Citér

17. maj 2015

Karina84

Jeg prøvede kun dem barselsgangen havde og de var fantastiske! Det var nogle tykke tena agtige bind, som jeg bare tror de har haft i fryseren et stykke tid. Og de var selvfølgelig engangs...

2. gang kom jeg hurtigt hjem, og havde ikke lige frosne bind klar, så jeg brugte den kolde bruser (som du skal bruge de første dage når du skal på wc) og det tog altså også lige det værste 

Anmeld Citér

17. maj 2015

naj88

Jeg brugte de billige bind, man kan få i de fleste supermarkeder. Og så foldede jeg dem ud, men beholdt det der papir på, så de stadig kan klistre, og hældte vand på. Bagefter lagde jeg dem i en stak i en frysepose og kom dem i fryseren. 

Når jeg havde dem i, lagde jeg et natbind over til at tage blødningen.  

Anmeld Citér

17. maj 2015

naj88

Jeg brugte de billige bind, man kan få i de fleste supermarkeder. Og så foldede jeg dem ud, men beholdt det der papir på, så de stadig kan klistre, og hældte vand på. Bagefter lagde jeg dem i en stak i en frysepose og kom dem i fryseren. 

Når jeg havde dem i, lagde jeg et natbind over til at tage blødningen.  

Anmeld Citér

17. maj 2015

Lykkelig2015

Jeg spørger måsk dumt men hvorfor isbind ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.