Brystvorteskjulere??(ok, er der noget der hedder det-griner)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. september 2009

Honningblomst

Ved godt det er et lidt mærkeligt spørgsmål, i hvert fald så ved jeg ikke engang hvad det hedder...men altså, kan man få noget der kan skjule ens brystvorter, hvis man har en gennemsigtig trøje på.
Synes måske liiiiiige jeg er en tand for kinky med en trøje hvor man lige kan se det hele igennem...men man må da kunne få noget man kan sætte på dem??
Nogen der kender til noget...og mit mavetape det virker ikke, det folder og kan ses...
Knus Eva..som har købt den mest flotte, frække top i dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Mira0911

Eva skriver:

Ved godt det er et lidt mærkeligt spørgsmål, i hvert fald så ved jeg ikke engang hvad det hedder...men altså, kan man få noget der kan skjule ens brystvorter, hvis man har en gennemsigtig trøje på.
Synes måske liiiiiige jeg er en tand for kinky med en trøje hvor man lige kan se det hele igennem...men man må da kunne få noget man kan sætte på dem??
Nogen der kender til noget...og mit mavetape det virker ikke, det folder og kan ses...
Knus Eva..som har købt den mest flotte, frække top i dag...

Har aldrig hørt om det før.. Men mon ikke man kan få det...

Anmeld

12. september 2009

Zelania

Åhhhh, jeg ved ikke hvor jeg har set det eller hvad de hedder, men mener du kan få noget "plaster" du kan klistre på dem.

Ved ikke om man evt kan bruge alm. plaster på rulle  Ej, det ville måske se underligt ud hehe

der er noget her, ved ikke om det dur, ellers kigger jeg lige videre

http://www.qmag.dk/Alt%20om%20DIN%20krop/Snyd%20dig%20smuk/1815.aspx

sørme et mere http://www.oestrogen.dk/Mode/Accessories/13448.aspx

Anmeld

12. september 2009

helora

Jeg tror man kan få nogle i silikone, men hvordan de virker og hvor man kan købe dem aner jeg ikke.

Anmeld

12. september 2009

Anitta J

jeg mener at have set forskellige modeller osv inde i div.  undertøjs forretninger i vejle. når nu de har dem der, mon så ik også dehar i resten af landet?

Anmeld

12. september 2009

Cris

Jeg ved ikke, om man kan købe noget especielt til den formål, men jeg har en veninde som altid har brugt en plaster på hendes (som altid striter lidt for meget, synes hun) Hun har prøvet forskellige mærker og materiale og til sidst fand hun de plaster som passer godt til hende og hun har gjord det i mange år...

Anmeld

12. september 2009

Ni-ko-li-ne

de fleste lingeri-forhandlere har sådan nogle små plastre til samme formål :0)

Anmeld

12. september 2009

ivfmarie

ha ha.. jeg ser lige et billede for mig... Eva's lækre nye babser og ligtårneplaster....

Sorry, søde.. kan ikke hjælpe dig. Hvis jeg skulle få brug for tape til den afdeling - så ville kun Gaffatape være godt nok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.