Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
10 svar
1 synes godt om
16. maj 2015

Mille1210

Jeg har den seneste uge haft de voldsomme (synes jeg selv) plukveer som både gør ondt i maven og om i lænden! De kommer ca mellem 50-80 gange om dagen uden at overdrive.. 

Er der nogle ting man kan gøre for at lindre sine smerter, synes det er værst omme i ryggen. - kan sove nogle af smerterne væk, men kan ikke bruge hele min dag på at sove.. 

Synes godt nok at 5 uger er lang tid endnu, hvis det skal forsætte sådan 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2015

nenadol

Hvis du vitterligt har op mod 80 om dagen og de gør ondt,  så skal  du kontakte fødegangen. 

Anmeld Citér

16. maj 2015

Mille1210

nenadol skriver:

Hvis du vitterligt har op mod 80 om dagen og de gør ondt,  så skal  du kontakte fødegangen. 

Også hvis de fleste er i lænden? 

Anmeld Citér

16. maj 2015

nenadol

Mille1210 skriver:

Også hvis de fleste er i lænden? 

Plukveer må ikke gøre ondt og så er det lige meget hvor du mærker dem.  80 om dagen er rigtig mange og slet ikke normalt. 

Anmeld Citér

16. maj 2015

Mille1210

nenadol skriver:

Plukveer må ikke gøre ondt og så er det lige meget hvor du mærker dem.  80 om dagen er rigtig mange og slet ikke normalt. 

Hm, synes jeg er underligt, min jordmoder sagde at de var normalt at de gjorde ondt, når jeg er så langt henne? 

Anmeld Citér

16. maj 2015

Masig

Mille1210 skriver:

Hm, synes jeg er underligt, min jordmoder sagde at de var normalt at de gjorde ondt, når jeg er så langt henne? 

Mine gjorde også ondt og jeg havde rigtig mange. Jeg endte med sygemelding og sengeliggende meget af tiden fra uge 34... var blevet deltids sygemeldt i uge 30 af samme grund men uden bedring... så du bør tage det seriøst og kontakte din læge eller fødegangen... det var min læge der sygemeldte mig, men sendte mig til tjek på fødegangen som beordrede mig sengeliggende minimum indtil uge 37... 

Anmeld Citér

16. maj 2015

Mille1210

Masig skriver:

Mine gjorde også ondt og jeg havde rigtig mange. Jeg endte med sygemelding og sengeliggende meget af tiden fra uge 34... var blevet deltids sygemeldt i uge 30 af samme grund men uden bedring... så du bør tage det seriøst og kontakte din læge eller fødegangen... det var min læge der sygemeldte mig, men sendte mig til tjek på fødegangen som beordrede mig sengeliggende minimum indtil uge 37... 

Må prøve at ringe til min JM igen, men det bliver ikke ligefrem bedre af at jeg skal slappe af, for så mærker jeg dem tydligere 

Anmeld Citér

16. maj 2015

Masig

Mille1210 skriver:

Må prøve at ringe til min JM igen, men det bliver ikke ligefrem bedre af at jeg skal slappe af, for så mærker jeg dem tydligere 

Synes du skal tage en snak med lægen istedet. Og bede om evt at komme til tjek på fødegangen så de kan køre en strimmel på dine plukveer og vurdere derud fra hvad der er bedst...

Anmeld Citér

16. maj 2015

Mille1210

Så det er fødegangen jeg skal kontakte? 

Anmeld Citér

16. maj 2015

nenadol

Ja  jeg ville uden  tvivl kontakte fødegangen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.