Hej alle sammen
Jeg står og er kommet i tvivl om noget som jeg ikke ved hvad jeg skal gøre ved!
Jeg går til badminton i din lokale idræts forening i min by om aftenen. Nå, men før mit hold starter er der et andet badmintonhold som har en træner jeg er blevet varm på. Jeg har desværre ikke rigtig kunnet komme i kontakt med ham da han jo selvfølgelig går når vores hold starter. Det skal dog hertil siges at han sommetider sludre lidt med vores træner inden vi starter.
Sidste år gjorde han lidt for at komme i kontakt med mig, sagde hej og den slags, men der var jeg ikke klog nok til at responderer på noget.
Nå, men for et stykke tid siden var vi så til noget hygge arrangement i klubben. Vi sad ikke ved samme bord. På et tidspunkt sidder jeg ved mit bord og dagdrømmer lidt. Han går forbi mig tager sine arme og kører dem op og ned af mine (vel et slags knus) samtidig med han siger noget til mig. Jeg svarer tilbage. Slut. Det er først her bagefter jeg er kommet i tanke om at det da vist kun var mig han gjorde det ved. Jeg ved ikke om jeg skal ligge noget i det, men er det normalt at gøre??? Han har også en anden gang lige klappet mig lidt på armen. Jeg hører ikke selv til typen der gør sådanne noget ved andre og jeg ved derfor ikke om det er normalt?
Jeg er sindsyg genert og tør derfor ikke gøre de ting han gør ved mig eller stille mig hen og snakke med ham om et eller andet.
Men opfatter jeg hans signaler forkert?
Jeg har fundet ham på facebook men tør ikke be om venskab. Har dog skrevet en meget netrual besked til ham, som han ikke har svaret på. Har så efterfølgende fundet ud af at han faktisk ikke er ret meget på facebook.
Er der ikke nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre. Er helt vild med ham og må bare have ham!
Anmeld
Citér