Hmmmmm....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.565 visninger
10 svar
14 synes godt om
16. maj 2015

jelly

Hej alle sammen

Jeg står og er kommet i tvivl om noget som jeg ikke ved hvad jeg skal gøre ved!

Jeg går til badminton i din lokale idræts forening i min by om aftenen. Nå, men før mit hold starter er der et andet badmintonhold som har en træner jeg er blevet varm på. Jeg har desværre ikke rigtig kunnet komme i kontakt med ham da han jo selvfølgelig går når vores hold starter. Det skal dog hertil siges at han sommetider sludre lidt med vores træner inden vi starter. 

Sidste år gjorde han lidt for at komme i kontakt med mig, sagde hej og den slags, men der var jeg ikke klog nok til at responderer på noget.

Nå, men for et stykke tid siden var vi så til noget hygge arrangement i klubben. Vi sad ikke ved samme bord. På et tidspunkt sidder jeg ved mit bord og dagdrømmer lidt. Han går forbi mig tager sine arme og kører dem op og ned af mine (vel et slags knus) samtidig med han siger noget til mig. Jeg svarer tilbage. Slut. Det er først her bagefter jeg er kommet i tanke om at det da vist kun var mig han gjorde det ved. Jeg ved ikke om jeg skal ligge noget i det, men er det normalt at gøre??? Han har også en anden gang lige klappet mig lidt på armen. Jeg hører ikke selv til typen der gør sådanne noget ved andre og jeg ved derfor ikke om det er normalt? 

Jeg er sindsyg genert og tør derfor ikke gøre de ting han gør ved mig eller stille mig hen og snakke med ham om et eller andet.

Men opfatter jeg hans signaler forkert?

Jeg har fundet ham på facebook men tør ikke be om venskab. Har dog skrevet en meget netrual besked til ham, som han ikke har svaret på. Har så efterfølgende fundet ud af at han faktisk ikke er ret meget på facebook.

Er der ikke nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre. Er helt vild med ham og må bare have ham!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2015

jenny4

jelly skriver:

Hej alle sammen

Jeg står og er kommet i tvivl om noget som jeg ikke ved hvad jeg skal gøre ved!

Jeg går til badminton i din lokale idræts forening i min by om aftenen. Nå, men før mit hold starter er der et andet badmintonhold som har en træner jeg er blevet varm på. Jeg har desværre ikke rigtig kunnet komme i kontakt med ham da han jo selvfølgelig går når vores hold starter. Det skal dog hertil siges at han sommetider sludre lidt med vores træner inden vi starter. 

Sidste år gjorde han lidt for at komme i kontakt med mig, sagde hej og den slags, men der var jeg ikke klog nok til at responderer på noget.

Nå, men for et stykke tid siden var vi så til noget hygge arrangement i klubben. Vi sad ikke ved samme bord. På et tidspunkt sidder jeg ved mit bord og dagdrømmer lidt. Han går forbi mig tager sine arme og kører dem op og ned af mine (vel et slags knus) samtidig med han siger noget til mig. Jeg svarer tilbage. Slut. Det er først her bagefter jeg er kommet i tanke om at det da vist kun var mig han gjorde det ved. Jeg ved ikke om jeg skal ligge noget i det, men er det normalt at gøre??? Han har også en anden gang lige klappet mig lidt på armen. Jeg hører ikke selv til typen der gør sådanne noget ved andre og jeg ved derfor ikke om det er normalt? 

Jeg er sindsyg genert og tør derfor ikke gøre de ting han gør ved mig eller stille mig hen og snakke med ham om et eller andet.

Men opfatter jeg hans signaler forkert?

Jeg har fundet ham på facebook men tør ikke be om venskab. Har dog skrevet en meget netrual besked til ham, som han ikke har svaret på. Har så efterfølgende fundet ud af at han faktisk ikke er ret meget på facebook.

Er der ikke nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre. Er helt vild med ham og må bare have ham!

Åh en dejlig romance lyder det til. Jeg synes du skal møde tidligt op (15 min før) hans hold er færdigt og kigge lidt på deres træning for at vise din interesse. Når han så er færdig kunne du jo se om I kan falde i snak - og er du meget modig, så spørg ham om han har lyst til en kop kaffe en dag. 

Anmeld Citér

16. maj 2015

Sissel

Okay nu stikker jeg altså lidt til dig.. Men vov pelsen!! Ellers går der ikke længe før der er en anden pige, der opdager hvor dejlig han er. En pige som godt tør at tage chancen.. Og så kan du ellers gå og fortryde og være ked af at du ikke gjorde det.. Han har jo allerede vist at han er interesseret i dig. Men det er ikke sikkert at han gør det igen, når du ikke har givet ham en respons på det. Han tror sikkert at du slet ikke har lagt mærke til ham.

Anmeld Citér

16. maj 2015

Carina:-)

Han er da int. Go girl ellers er det en af de ting du vil fortryde senere .

Og seriøst hvad kan der ske andet end at han siger nej tak? 

Anmeld Citér

16. maj 2015

jelly

Uhada I lyder så kloge allesammen  jeg er bare så nervøs for at jeg opfatter alt det han gør forkert. Er så bange for at træde i spinaten...

Anmeld Citér

16. maj 2015

Carina:-)

jelly skriver:

Uhada I lyder så kloge allesammen  jeg er bare så nervøs for at jeg opfatter alt det han gør forkert. Er så bange for at træde i spinaten...

Helt ærligt det tror jeg ikke du gør.

Det du beskriver det gør man ikke bare ved alle mulige kvinder ( jo nogen gør ,men så bliver de spærret inde)

Så jeg tror han har taget skridtet og nu venter han på dit udspil 

Anmeld Citér

16. maj 2015

jelly

Jamen så vover jeg springethvor intet vover intet vinder

Anmeld Citér

16. maj 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Som de andre skriver: hvad er det allerværste, der kan ske? Han siger nej, og så er det det.. Du har meget mere potentielt at vinde, end du har at tabe! :-)

Anmeld Citér

17. maj 2015

Mulle0802

Hvor spændende - tænker også det er et godt trick at komme før og følge med i hans træning, sæt dig et sted hvor han ikke kan undgå at se du er der. 

Held og lykke - glæder mig til Update  

Anmeld Citér

17. maj 2015

CaWi

Personligt ville jeg ikke lægge noget i at en fyr kører hans hænder op og ned af mine arme. Jeg ville, som du selv skriver, tage det lidt som et knus. Det samme med et klap på armen.

Men hvis du føler for det, så synes jeg da klart du skal go for it. Du har intet at tabe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.