Årh frustrerende! Jer der testede positiv sent.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
2 svar
1 synes godt om
16. maj 2015

Chraz

Hej skønne mennesker!

Vi prøver ihærdigt at lave baby nummer 4. Og jeg er frustreret!

jeg er gået en dag over tid har ingen tegn eller symptomer på mens, men har ondt i maven, murren i underlivet og er meget emotionel. OG NEGATIV TEST! jeg hader at jeg ikke bare enten kan få min mens eller få en positiv test. 

Jeg ved ikke engang om jeg tør håbe på den overhovedet kan være der denne gang. Vil være 4+3 hvis den er.

Så vil høre. Jer der først kunne teste positiv sent. Hvor langt var i henne og hvilke symptomer havde i?

Knus.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2015

Jegkiggerpåfugle

Chraz skriver:

Hej skønne mennesker!

Vi prøver ihærdigt at lave baby nummer 4. Og jeg er frustreret!

jeg er gået en dag over tid har ingen tegn eller symptomer på mens, men har ondt i maven, murren i underlivet og er meget emotionel. OG NEGATIV TEST! jeg hader at jeg ikke bare enten kan få min mens eller få en positiv test. 

Jeg ved ikke engang om jeg tør håbe på den overhovedet kan være der denne gang. Vil være 4+3 hvis den er.

Så vil høre. Jer der først kunne teste positiv sent. Hvor langt var i henne og hvilke symptomer havde i?

Knus.

Med min den første nåede jeg slet ike at teste positiv - alle tests jeg tog var negativ og ingen symptomer før jeg var omkring 8 uger henne - så det kan lade sig gøre  

Anmeld Citér

16. maj 2015

Chraz

Jegkiggerpåfugle skriver:

Med min den første nåede jeg slet ike at teste positiv - alle tests jeg tog var negativ og ingen symptomer før jeg var omkring 8 uger henne - så det kan lade sig gøre  

med min søn kunne jeg først teste svagt positiv 4+1 så kan da godt være jeg er en sen tester. Kan ikke huske hvor langt jeg var henne med pigerne. håber virkelig bare den er der!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.