Er iui-h nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeg undre mig lidt over om man kan nøjes med at få skudt sin mands sæd op når mandens sædkvalitet er dårlig?

Vi har fået at vide at der skal et mirakel til hvis han skal gøre en kvinde gravid på naturlig vis men han har gjort mig gravid 1 gang i det år vi har prøvet.. Men det gik til i uge 5..

nu har jeg set et klip på youtube om hvordan mandens sæd bliver skudt op.. Og de bliver skudt ind i livmoderen.. Ergo så har de ikke så lang vej at svømme.. 

Tror i at denne behandlingsform kan hjælpe os?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Jeg undre mig lidt over om man kan nøjes med at få skudt sin mands sæd op når mandens sædkvalitet er dårlig?

Vi har fået at vide at der skal et mirakel til hvis han skal gøre en kvinde gravid på naturlig vis men han har gjort mig gravid 1 gang i det år vi har prøvet.. Men det gik til i uge 5..

nu har jeg set et klip på youtube om hvordan mandens sæd bliver skudt op.. Og de bliver skudt ind i livmoderen.. Ergo så har de ikke så lang vej at svømme.. 

Det kommer an på hvor nedsat din mands sædkvalitet. Min kæreste har stærk nedsat og vi er i IVF - tror hvis den "blot" er nedsat så vil de prøve IUI.

Anmeld Citér

16. maj 2015

esioul

Anonym skriver:

hvis der er 3 mio + når prøven er oprenset er der nok

Anmeld Citér

16. maj 2015

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.