Skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. maj 2015

Mata

Hej, jeg tror min søn på 2 har fået skoldkopper, men han har kun en 8-10 stykker  Han har dog været lidt sløj med snotnæse de sidste 3-4 dage. Andre hvis børn havde få skoldkopper og kontaktede i lægen for at få det fastslået at det virkelig var skoldkopper med hensyn til sygemelding af barnet til han er klar til at komme i vuggestue igen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2015

jenny4

Min søn har endnu ikke haft det, men det er jo meget forskelligt om de får 1 eller 100 kopper. 

Hvis du er i tvivl så tag da en tur til lægen på mandag så de kan vurdere. 

Anmeld Citér

15. maj 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Begge mine har haft det lige efter hinanden og kontaktede ikke lægen - kunne sagtens se hvad det var.. Den store var knap 4 og havde nok 300 eller flere og den lille var 4 mdr og fik 15 tror jeg - den store var hjemme Frank godt 10 dage mener jeg

Anmeld Citér

16. maj 2015

Jupiter

Jeg var ikke i tvivl om at det var skoldkopper, selvom der kun kom 15-20 stykker.

De kom indenfor ½ døgn, og var placeret forskellige steder på kroppen. Hun var 22 mdr. og kløede kun meget meget lidt i et par af dem.

Jeg kontaktede ikke lægen, men kørte på apoteket og købte noget kløestillende - som vi aldrig fik brug for 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.