Føler jeg er en dårlig mor. Han er næsten altid syg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. september 2009

Mormilla

Her den sidste mån tid han min søn på 16 mån været syg næsten hele tiden...

I en uge nu har han lagt syg on and off Var ved lægen med ham i går. Han mener at han har haft et par viruser efter hinanden
Her til morgen var feberen væk men han har det stadig skidt Men han har os meget ondt i armen Har holdt lidt øje med ham her til morgen og han har brugt den et par gange men er ikke glad for det Skal til vagtlæge her mellem 14-15...
Kan bare ikke lige se hvordan han er kommet til skal her i nat mens han sov. Hvis han havde siddet i klemme havde han vel sagt noget... Håber at de kan finde ud af hvad der er galt med han`s arm!!! Føler mig bare som en dårlig mor når der hele tiden er noget galt med ham  Mit arbejde har sagt at hvis de bliver ved så går det bare ikke! Skal lige siges at jeg har altid kun selv været her med ham en dag når han er syg. Så blev meget sur på mit arbejde og snakkede med 3F.

Synes bare at det er så synd for min bette søn!!! Vil så gerne ha at han altid har det godt!!!!

Tak fordi i gad og høre på mig!!! Havde lige brug for at komme ud med alt dette!!!

Men er der nogen som har nogen gode råd til hvordan jeg skal få min søn til at være mere rask??? Måske vitaminer eller et eller andet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Honningblomst

Går han i vuggestue, så overvej evt at skifte til dagpleje..børn i vuggestue er meget syge og mere end dagplejebørn.
Ellers så tænker jeg om han når at være helt rask og frisk inden du sender ham afsted igen....ellers så når han jo aldrig at komme sig før der kommer nye bakterier og virus ind.
Ellers er der kun at vente, det bliver for de fleste bedre med alderen...men føler med dig, det må være hårdt.
Knus..

Anmeld

12. september 2009

Mormilla

Eva skriver:

Går han i vuggestue, så overvej evt at skifte til dagpleje..børn i vuggestue er meget syge og mere end dagplejebørn.
Ellers så tænker jeg om han når at være helt rask og frisk inden du sender ham afsted igen....ellers så når han jo aldrig at komme sig før der kommer nye bakterier og virus ind.
Ellers er der kun at vente, det bliver for de fleste bedre med alderen...men føler med dig, det må være hårdt.
Knus..

Han går i dagpleje. Men måske jeg sender ham for hurtigt af sted. Men jeg må jo kun holde en barnets først sygdag Mit arbejde vil helst ikke ha jeg skal blive hjemme mere end en dag Manden tager ham hver anden gang. Vores familie skal arbejde så de kan ikke ta ham. Så det er meget svært når han er syg!!! 

Anmeld

12. september 2009

pipsen

kan være han mangler vitaminer eller noget - kig evt på sundebørn.dk. Ellers kan du måske søge efter en reservebedstemor? Kan godt huske, der var en tid for os lige omkring et år, hvor vores dreng var syg konstant.. det gik over igen...

Anmeld

12. september 2009

Mor til Frederic og Freya

Det skal du selt ikke føle, men den følelse er hurtigt til at komme snigende..

Man gør jo ikke sit barn sygt med vilje.
Er sikker på du gør alt for at holde ham rask. Skide hårdt når ens arbejde så modarbejder en sådan oveni.

Vi var sådan en tur ignnem da han havde været i dp i næsten en mdr og 1 uge før jeg skulle starte på arbejde, fik han bare alt... Hoste, tynd tynd mave, feber, øjenbetændelse mm. Hoste gør han stadig - astmatisk bronkitis.

Vi gav ham både acd dråber, jern mm. Men nu han er blevet 1 år er vi gået over til de der multi-taps. om de virker lige så godt ved vi ikke endnu.

Er selv meget obs på han har det rigtige tøj på efter vejret, at han stadig for jakke på selv om han kun lige skal ud i bil o.lign.

Han går også i dagpleje og der skal jo ikke meget til at smidte, når de leger med det samme legetøj mm. Hun er guld værd, men syntes han gerne har for lidt tøj på ude. de sad flere dage i sidste uge, uden jakke i det fugtige sand i sandkassen.

Har det været sådan lige siden han blev født? for så kunne man jo tænke sig han havde dårlig imunforsvar... Men ja han kan sagtens have fået en bunke virus på en gang.. Det er hårdt at se sin guldklump syg og skidt tilpas.

Anmeld

13. september 2009

Mormilla

pipsen skriver:

kan være han mangler vitaminer eller noget - kig evt på sundebørn.dk. Ellers kan du måske søge efter en reservebedstemor? Kan godt huske, der var en tid for os lige omkring et år, hvor vores dreng var syg konstant.. det gik over igen...

Ved du hvor man finder en reservebedstemor???

Anmeld

13. september 2009

Mormilla

Frederic's moar skriver:

Det skal du selt ikke føle, men den følelse er hurtigt til at komme snigende..

Man gør jo ikke sit barn sygt med vilje.
Er sikker på du gør alt for at holde ham rask. Skide hårdt når ens arbejde så modarbejder en sådan oveni.

Vi var sådan en tur ignnem da han havde været i dp i næsten en mdr og 1 uge før jeg skulle starte på arbejde, fik han bare alt... Hoste, tynd tynd mave, feber, øjenbetændelse mm. Hoste gør han stadig - astmatisk bronkitis.

Vi gav ham både acd dråber, jern mm. Men nu han er blevet 1 år er vi gået over til de der multi-taps. om de virker lige så godt ved vi ikke endnu.

Er selv meget obs på han har det rigtige tøj på efter vejret, at han stadig for jakke på selv om han kun lige skal ud i bil o.lign.

Han går også i dagpleje og der skal jo ikke meget til at smidte, når de leger med det samme legetøj mm. Hun er guld værd, men syntes han gerne har for lidt tøj på ude. de sad flere dage i sidste uge, uden jakke i det fugtige sand i sandkassen.

Har det været sådan lige siden han blev født? for så kunne man jo tænke sig han havde dårlig imunforsvar... Men ja han kan sagtens have fået en bunke virus på en gang.. Det er hårdt at se sin guldklump syg og skidt tilpas.

Vi har os været alt det igennem!!! Men det startede først da han startede i dagpleje, så det har ikke altid været sådan...

Har købt vitaminpiller til ham men synes at de er lidt store og hårde. Hvordan er jeres???

Anmeld

13. september 2009

Vingummien

Nu kan det jo så godt være svært når man ikke går hjemme, men Emil har også været meget syg og vi beholder ham altid hjemme den 1 dag hvor vi syntes han er bedre, bare for at være sikker.

Vores startede også efter Emil startede vuggestue, han har faktisk været syg det meste af tiden siden.

Ved ikke hvad du kan gøre, søg råd hos en læge måske. Men er nogen børn der bare er syge hele tiden, og andre der bare slipper forbi det hele super nemt. Er ikke noget du kan gøre, andet end at klæde ham på efter vejret osv. Du kan jo desværre ikke pakke ham ind, de ting er også med til forbedre hans udvikling og hans imunforsvar (staves). Sørgelig nok men sådan er det.

Håber i finde ud af noget, men er da noget træls med hans arm, er da sikker på han vil ha skreget hvis han har sat fast, gør Emil i hvert fald

Anmeld

13. september 2009

Mormilla skriver:

Vi har os været alt det igennem!!! Men det startede først da han startede i dagpleje, så det har ikke altid været sådan...

Har købt vitaminpiller til ham men synes at de er lidt store og hårde. Hvordan er jeres???

Er han lige startet i dp?

vi har købt  Muti-taps, hindbær jordbær smag til børn fra 1 -10 år, godt nok en tøzze farve til æske...... Der står på siden af æske at når de er under 1 ½ år anbefales, at den deles 4 mindre stykker.. Han får den hver morgen i hans hjemmelavet hirse flage grød...

Bag på står der ligeledes at de er dækket 100 % ind hvad angår vitamin: A, B6, B12, C, D og E. + Selen, chrom, mangan, jod, zink, jern, pantothensyre, niacin, folat, riboflavin (B2) og thiamin (B1)
Så nu må vi se om det virker...

Da han fik den allerførste spiste han den uden lige. Så næste morgen fik han den igen stykket i hånden og han putted den da også i munden... Men kunne høre at der ikke gik lang tid før jeg hørte et blup i en af hans lege skåle. og der lå resten af vitamin pillen. Så han får den knust i hans morgenmad...

Anmeld

13. september 2009

der kommer en del sider frem hvis man googler reservebedste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.