Følelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
2 svar
1 synes godt om
15. maj 2015

a93

Hej med jer. 

Jeg er gravid i 10+4, og jeg har haft meget kvalme de sidste par uger og har haft mange tegn på min graviditet: kvalme, opkast, træthed, ømme og større bryster, virkelig forbedret lugtesans og ondt i lænden. Jeg har taget 3,5 kilo på, siden jeg er blevet gravid, jeg har stadig en lav BMI, men jeg har altid været meget tynd og har ingen problemer med det - jeg er sund og har det godt (undtagen nu, hvor surt slik og hvidt brød er et hit )

Min mave er meget oppustet om aftenen, men ikke så meget om morgenen - burde man kunne se min graviditet nu? Det er vel meget individuelt, og jeg er meget tynd og har (måske) ikke så meget tendens til at få en kæmpe mave? 

Første scanning er først den 26/5, så jeg går hele tiden og er bange for der ikke er liv og at det måske viser sig, at der ikke er noget, eller at der er noget galt. Jeg ved ikke om jeg er overbekymret og mit spørgsmål til jer er: Har I på noget tidspunkt følt, at der måske ikke er liv og har mistet glæden, og har fået den tilbage efter første scanning? Er der andre, der er ligeså bange og bekymrede som mig? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2015

amkjaer

Altså ved min første graviditet kunne man ikke se det før uge 22 :-) syntes 10+4 ville være tidligt at kunne se en graviditet første gang og du har jo masser af tegn så den har det sikkert helt fint den lille ;-) 

Men det er meget uvirkeligt i starten hvor man hverken kan se eller mærke baby så det er helt normalt at have det sådan tror jeg.

Evt kan du jo købe en tidlig scanning for at se at den er der :-D 

Anmeld Citér

15. maj 2015

moaren

Hej med jer. 

Jeg er gravid i 10+4, og jeg har haft meget kvalme de sidste par uger og har haft mange tegn på min graviditet: kvalme, opkast, træthed, ømme og større bryster, virkelig forbedret lugtesans og ondt i lænden. Jeg har taget 3,5 kilo på, siden jeg er blevet gravid, jeg har stadig en lav BMI, men jeg har altid været meget tynd og har ingen problemer med det - jeg er sund og har det godt (undtagen nu, hvor surt slik og hvidt brød er et hit )

Min mave er meget oppustet om aftenen, men ikke så meget om morgenen - burde man kunne se min graviditet nu? Det er vel meget individuelt, og jeg er meget tynd og har (måske) ikke så meget tendens til at få en kæmpe mave? 

Første scanning er først den 26/5, så jeg går hele tiden og er bange for der ikke er liv og at det måske viser sig, at der ikke er noget, eller at der er noget galt. Jeg ved ikke om jeg er overbekymret og mit spørgsmål til jer er: Har I på noget tidspunkt følt, at der måske ikke er liv og har mistet glæden, og har fået den tilbage efter første scanning? Er der andre, der er ligeså bange og bekymrede som mig? 

Tillykke med graviditeten 

Jeg var også meget bekymret, under begge graviditeter. Tror det er meget almindeligt, at man er nervøs indtil man har været til første scanning, men man bliver jo nødt til at tro på det bedste og at alt er som det skal være. Jeg var især bekymrer fordi jeg ingen gener havde -overhovedet, men der var fine babyer begge gange 

Hvis du er meget bekymret, så kan du jo købe en tryghedsscanning hos en privatklinik 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.