Hej med jer.
Jeg er gravid i 10+4, og jeg har haft meget kvalme de sidste par uger og har haft mange tegn på min graviditet: kvalme, opkast, træthed, ømme og større bryster, virkelig forbedret lugtesans og ondt i lænden. Jeg har taget 3,5 kilo på, siden jeg er blevet gravid, jeg har stadig en lav BMI, men jeg har altid været meget tynd og har ingen problemer med det - jeg er sund og har det godt (undtagen nu, hvor surt slik og hvidt brød er et hit 
)
Min mave er meget oppustet om aftenen, men ikke så meget om morgenen - burde man kunne se min graviditet nu? Det er vel meget individuelt, og jeg er meget tynd og har (måske) ikke så meget tendens til at få en kæmpe mave?
Første scanning er først den 26/5, så jeg går hele tiden og er bange for der ikke er liv og at det måske viser sig, at der ikke er noget, eller at der er noget galt. Jeg ved ikke om jeg er overbekymret og mit spørgsmål til jer er: Har I på noget tidspunkt følt, at der måske ikke er liv og har mistet glæden, og har fået den tilbage efter første scanning? Er der andre, der er ligeså bange og bekymrede som mig? 

Anmeld
Citér