forsikringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.291 visninger
12 svar
23 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej 

Vi overvejer pt herhjemme om vi skal skifte forsikring da vi gerne vil havde vores kat forsikret og har hørt agria er dyrt 

Vi giver pt 369 kr hver 3 mdr

vi har kun indbo 

men er i tvivl om forsikringer fås billigere

vi er et par vi er 23 og snart 24 

ingen af os studere men er begge på kh.

vi har ingen bil eller køretøjer 

så vi vil kun havde indbo og en katteforsikring 

hvor meget giver i?

hov må heller nævne vi bor i leje lejelighed  

Mvh Anonym da jeg ikke har lyst til at stå frem på google med dette emne men i ved sikkert hvem jeg er  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2015

CaWi

Kan ikke rigtig råde jer til hvilket forsikringsselskab i skal vælge. Det handler om at ringe rundt og få nogle tilbud. 

Det undre mig dog i ikke er ulykkesforsikret? Hvis uheldet er ude, er det altså virkelig træls ikke at være forsikret.

Anmeld Citér

15. maj 2015

Anonym trådstarter

CaWi skriver:

Kan ikke rigtig råde jer til hvilket forsikringsselskab i skal vælge. Det handler om at ringe rundt og få nogle tilbud. 

Det undre mig dog i ikke er ulykkesforsikret? Hvis uheldet er ude, er det altså virkelig træls ikke at være forsikret.

vi har virkelig ikke pengene til det denne mdr lever vi af 500 kr til alt og katten koster 200 kr i mdr..  vi har af flere grunde kun de 500 kr men normalt er vi også stramme dog slet ikke så stramt 

Anmeld Citér

15. maj 2015

CaWi

Anonym skriver:

vi har virkelig ikke pengene til det denne mdr lever vi af 500 kr til alt og katten koster 200 kr i mdr..  vi har af flere grunde kun de 500 kr men normalt er vi også stramme dog slet ikke så stramt 

For mig giver det bare ikke mening, at man har råd til at have dyr, og endda vil have dyret forsikret, men man ikke mener man har råd til at give 200 kr om mdr for at man begge kan være forsikret.

Hvad pokker vil i gøre hvis uheldet er ude? Så er det bare pisse ærgerligt,  for der er ingen erstatning til jer, men katten lever stadig i bedste velgående?

Anmeld Citér

15. maj 2015

Boble123

Jeg kender flere unge som har deres forsikringer ved Next. Det skulle være noget af det billigste til unge. 

Jeg ved desværre ikke hvordan de er, hvis man får brug for hjælp. 

Anmeld Citér

8. december 2015

Anonym

Der er virkelig stor forskel på pris og hvad de forskellige forsikringsselskaber dækker, når det gælder katteforsikring .

På denne side har du mulighed for at sammenligne priser 

forsikringtildyr.dk

Anmeld Citér

9. december 2015

Anonym

Jeg har brugt mikonomi.dk til at indhente forsikringstilbud - det går meget hurtigere end at ringe rundt til ALLE forsikringsselskaber selv 

Anmeld Citér

9. december 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hej 

Vi overvejer pt herhjemme om vi skal skifte forsikring da vi gerne vil havde vores kat forsikret og har hørt agria er dyrt 

Vi giver pt 369 kr hver 3 mdr

vi har kun indbo 

men er i tvivl om forsikringer fås billigere

vi er et par vi er 23 og snart 24 

ingen af os studere men er begge på kh.

vi har ingen bil eller køretøjer 

så vi vil kun havde indbo og en katteforsikring 

hvor meget giver i?

hov må heller nævne vi bor i leje lejelighed  

Mvh Anonym da jeg ikke har lyst til at stå frem på google med dette emne men i ved sikkert hvem jeg er  

Inden i laver forsikring på katten, hvad så med at lave en ulykkes forsikring på jer selv? 

Jeg ved ikke hvilket forsikring selskab der er billigst for jer. 

Anmeld Citér

9. december 2015

Sprit25

Få en ulykkesforsikring!!! Hvis uheldet er ude er det skidt. Meget skidt!!! 

Ring rundt. Få en pris og hvis den er billihere jamen så spil selskaberne ud mod hinanden

Anmeld Citér

9. december 2015

Bshizzle

Jeg vil osse råde jer til at ringe rundt og få lavet et godt tilbud og så sammenligne priserne OG hvad de forskellige dækker 

Vi er netop lige skiftet fra Top Danmark til Fomo, da vi fik de fleste forsikringer billigere samt de dækkede bedre mm..  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.