Negativ graviditetstest - mulighed for graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.835 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. maj 2015

ISV

Hej, 

Jeg er i tviv om hvor normalt det er teste negativt ved graviditetstest 5-7 dage over tid, men dog alligevel at være gravid, fordi HCG hormonet udvikler sig langsomt. 

Er der nogle som har erfaringer med ovenstående, men hvor i alligevel har konstateret en graviditet senere? 

Jeg fik brunt udflåd dagen efter jeg har skullet have menstruation, har døjet med meget hovedpine, brystspændinger og halsbrand. Jeg har derudover haft seriøse smerter ved ledbåndet omkring livmoderen - så jeg synes der er en del der tyder på en mulig graviditet - men der er endnu ikke nogen positiv test.. Jeg skal have taget blodprøve næste uge. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ja det kan reelt set godt lade sig gøre. Har du blødt yderligere ud over det brune udflåd?

umiddlbart, vent og se tiden an. Hvis det var mig kunne jeg ikke vente en hel uge før næste test, men det kunne være en mulighed. Eller vente til blodprøven

Anmeld Citér

16. maj 2015

ISV

SDD skriver:

Ja det kan reelt set godt lade sig gøre. Har du blødt yderligere ud over det brune udflåd?

umiddlbart, vent og se tiden an. Hvis det var mig kunne jeg ikke vente en hel uge før næste test, men det kunne være en mulighed. Eller vente til blodprøven

Hej SDD, 

Tak for dit svar! Jeg har ikke blødt yderligere, men jeg må nok bare vente.. kender du egentlig til de smerter i underlivet omkring ledbåndende? Jeg tænker bare på at sådanne smerter næsten ikke kan være andet end en udvidelse af livmoderen.

Anmeld Citér

16. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
ISV skriver:

Hej SDD, 

Tak for dit svar! Jeg har ikke blødt yderligere, men jeg må nok bare vente.. kender du egentlig til de smerter i underlivet omkring ledbåndende? Jeg tænker bare på at sådanne smerter næsten ikke kan være andet end en udvidelse af livmoderen.

Jeg kan ikke huske hvornår de begyndte, men husker dem bestemt ikke som kraftige, men lidt ligesom mens-murren ude i siderne. Er det i begge eller en af siderne det gør ondt?

Anmeld Citér

16. maj 2015

Panther

Profilbillede for Panther
ISV skriver:

Hej SDD, 

Din menstruation er jo også udvidelse og sammentrækning af livmoderen......

De smerter ifbm graviditet kaldes ligamentsmerter, og de minder, som en anden bruger skriver, om menstruationssmerter.

Det er temmelig sjældent, at man ikke kan teste positiv en uge efter forventet menstruation, og psyken kan spille en stor rolle ifbm udebleven menstruation.

Anmeld Citér

16. maj 2015

Anna2706

Jeg testede først positiv 3 uger efter forventet mens. Det viste sig så at jeg havde en sen ægløsning og det var derfor jeg ikke testede positiv før :-) Ved ikke hvor tit det sker men er det eneste bud jeg har :-)

Anmeld Citér

19. maj 2015

ISV

Hej alle, tak for jeres svar! Jeg har fået taget en blodprøve som jeg afventer. Jeg har fortsat smerter i siderne men ikke andre graviditetsgener. Jeg tror det er psyke og hormoner der spiller mig et puds jeg må bare vente på svar fra blodprøven. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

ISV

Anna2706 skriver:

Jeg testede først positiv 3 uger efter forventet mens. Det viste sig så at jeg havde en sen ægløsning og det var derfor jeg ikke testede positiv før :-) Ved ikke hvor tit det sker men er det eneste bud jeg har :-)

Anna2706: havde du graviditetsgener i de tre uger inden du testede positivt?  

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anna2706

ISV skriver:

Anna2706: havde du graviditetsgener i de tre uger inden du testede positivt?  

Det eneste var, at jeg var ekstrem sulten om morgenen og havde kvalme hvis jeg ikke fik noget at spise. :-)

Anmeld Citér

20. maj 2015

ISV

Anna2706 skriver:

Det eneste var, at jeg var ekstrem sulten om morgenen og havde kvalme hvis jeg ikke fik noget at spise. :-)

Sådan har jeg det faktisk også, men jeg kan kun gætte ind til jeg får svar på blodprøven - tak for svar i hvert fald! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.