Hvor langt før man ringer direkte til sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
11 svar
1 synes godt om
15. maj 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Ja hvor langt i graviditeten er det man skal være for at man må ringe direkte ud på fødegangen /svangerskab klinikken. Vis der er noget man er navøs for ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2015

MEAK

Hej

Minimum 20 uger - ellers egen læge. 

Anmeld Citér

15. maj 2015

anna111

MEAK skriver:

Hej

Minimum 20 uger - ellers egen læge. 

Okay tak ☺ 

Må desværre vente og ringe til vagtlægen I weekenden da min ejen læge ikke er til at få fat på Idag efter jeg havde ventet 1 og en halv time som Nr 6 i køen kom jeg til at ligge på og da jeg ville ringe igen var jeg Nr 12 i køen og min datter kan ikke vente på mor skal sidde 3 timer i telefonen desværre. 

Håber bare det bliver bedre og jeg kan vente til på mandag i stedet. 

Anmeld Citér

15. maj 2015

April mor

Her var det i uge 18 (:

Anmeld Citér

15. maj 2015

gokkelok

anna111 skriver:

Okay tak ☺ 

Må desværre vente og ringe til vagtlægen I weekenden da min ejen læge ikke er til at få fat på Idag efter jeg havde ventet 1 og en halv time som Nr 6 i køen kom jeg til at ligge på og da jeg ville ringe igen var jeg Nr 12 i køen og min datter kan ikke vente på mor skal sidde 3 timer i telefonen desværre. 

Håber bare det bliver bedre og jeg kan vente til på mandag i stedet. 

Hmmm gad vide om har ramt en meeeeget lang middagspause 

vagtlægen er fra kl 16. Så ring der 

Anmeld Citér

15. maj 2015

anna111

gokkelok skriver:

Hmmm gad vide om har ramt en meeeeget lang middagspause 

vagtlægen er fra kl 16. Så ring der 

Ja det skulle man tro sidder og venter I telefonen igen nu jeg var Nr 4 da jeg startede og har nu ventet i 35 min og er kun nået til at blive Nr 3 nu. 

Vis det ikke var fordi jeg var så svimmel og utilpas havde jeg ikke ville vente på det !!  

Anmeld Citér

15. maj 2015

gokkelok

anna111 skriver:

Ja det skulle man tro sidder og venter I telefonen igen nu jeg var Nr 4 da jeg startede og har nu ventet i 35 min og er kun nået til at blive Nr 3 nu. 

Vis det ikke var fordi jeg var så svimmel og utilpas havde jeg ikke ville vente på det !!  

Gad vide om lægens sekretær er syg i dag. 

Har du evt et nr til jordemoderen? Ellers ring til fødegangen og forklar din situation, måske de har et nummer til en jordemoder der har tid til at snakke med dig. 

Anmeld Citér

15. maj 2015

anna111

gokkelok skriver:

Gad vide om lægens sekretær er syg i dag. 

Har du evt et nr til jordemoderen? Ellers ring til fødegangen og forklar din situation, måske de har et nummer til en jordemoder der har tid til at snakke med dig. 

Tak 

Er desværre slet ikke startet op til jordemoder endnu skal der hend på mandag 

Prøver lige at give den lidt længere jeg er stadig Nr 3 og har ventet 49min ret træls 

Anmeld Citér

15. maj 2015

NBNixen

anna111 skriver:

Ja hvor langt i graviditeten er det man skal være for at man må ringe direkte ud på fødegangen /svangerskab klinikken. Vis der er noget man er navøs for ? 

Jeg var kun lige til Nakkefoldscannning da jeg var i uge 12+0 og allerede få dage efter fik jeg af vide at vi bare kunne ringe til fødegangen når som helst hvis der var noget som vi på forhånd vidste at jordemoderen ikke kunne svarer på eller hjælpe med . . 

Er i dag 24+0

Anmeld Citér

15. maj 2015

JH12

Her er man først tilknyttet fødegangen fra uge 22. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.