Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Begge mine er begyndt på "rigtig" kravlen lige før de blev 9 mdr. Ca. en måneds tid før det kom de begge fremad i "søløvestil" altså ved at luffe sig fremad på maven.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ønskebarnet2014 skriver: Vores Datter som bliver 1år den 1. Juni kravler heller ikke, hun gør slet ikke antræk til det. Men tilgængel så kan hun godt lide at gå hvis man giver hende en hånd men hun kan ikke gå selv, kravle eller møve sig frem, det er meget forskelligt det kommer når det kommer
Vores Datter som bliver 1år den 1. Juni kravler heller ikke, hun gør slet ikke antræk til det. Men tilgængel så kan hun godt lide at gå hvis man giver hende en hånd men hun kan ikke gå selv, kravle eller møve sig frem, det er meget forskelligt det kommer når det kommer
Ja det kommer når det kommer, men ville blot forhører mig om jeg skulle bekymre mig. Men det lyder til at jeg skal tage det helt roligt Så længe Sia, min pige, er glad og tilfreds, som hun er. Vi kalder hende livsnyderen, fordi hun er så rolig, og elsker at slappe af.
Men tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128