bange..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: symptomer under graviditet

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.019 visninger
10 svar
1 synes godt om
14. maj 2015

Anonym trådstarter

hej alle sammen. 

jeg har testet positiv, (hvilket jeg er meget lykkelig over) men har mistet før, så er lidt bange, og nok alt for opmærksom og bekymret..

jeg har taget en del tests, og alle blev bragende positive indenfor 30 sekunder. jeg er 7+4 idag.. jeg skal først til læge i morgen og have bekræftet graviditet ! og sat dato for hvornår der skal laves vandrejournal..

midt i det hele har jeg været nødt til at skifte læge, som har fulgt mig gennem mine andre graviditeter (alle endt i SA), og skal nu have en jeg ikke kender, og som jeg frygter ikke vil tage min frygt alvorligt.. hader den usikkerhed det kan give..

min bekymring er, jeg ikke føler mig gravid 

har ingen umiddelbare symptomer osv..

andre der har oplevet, ingen symptomer at have.?? og alligevel ende med et sundt og raskt barn?

det gør mig så nervøs, fordi jeg har mistet før.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2015

B&J

Jeg havde igen tegn før meget sent i graviditeten altså da jeg mærkede han sparkede og maven voksede hvis de to ting ikke skete viste jeg det ikke ud over min mens udeblev  min dreng er nu 5år sund og rask 

Anmeld Citér

14. maj 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg havde igen tegn før meget sent i graviditeten altså da jeg mærkede han sparkede og maven voksede hvis de to ting ikke skete viste jeg det ikke ud over min mens udeblev  min dreng er nu 5år sund og rask 

Rart at høre man ikke er ene!

det beroliger mig! Tusinde tak

Anmeld Citér

14. maj 2015

Os&lilledig

Jeg har lidt madlede og var meget træt i uge 8-9 stykker.. Ellers intet!! Overhoved..

Og igår 10+0 dansede vores lille baby rundt inden i mig  

Anmeld Citér

14. maj 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Jeg har lidt madlede og var meget træt i uge 8-9 stykker.. Ellers intet!! Overhoved..

Og igår 10+0 dansede vores lille baby rundt inden i mig  

Ja, nu du siger det føler jeg mig nok også mere træt end normalt, men har ikke lagt mærke til det på samme måde

Ej hvor fantastisk at du allerede kan mærke det!!! Tillykke 

Anmeld Citér

14. maj 2015

Os&lilledig

Ja, nu du siger det føler jeg mig nok også mere træt end normalt, men har ikke lagt mærke til det på samme måde

Ej hvor fantastisk at du allerede kan mærke det!!! Tillykke 

Min første gravidtet i julen var forfærdelig. Havde alle samtlige symptomer!!!! Det var slet ikke sjovt. Så har også været bange i denne gravidtet her fordi jeg intet mærker. Kan desværre ikke mærken den lille, men på en scanning så vi hvordan den dansede rundt og spjættede med benene  

Anmeld Citér

14. maj 2015

amkjaer

Ved min første havde jeg absolut ingen symptomer før jeg kunne mærke ham ved 16+0. Han er lige blevet 2. 

Jeg ser det egentlig mest som at man er heldig når man slipper  - denne gang knap så heldig 

Anmeld Citér

14. maj 2015

Shiaz

Første gang fik jeg ret hurtigt kvalme, mega ømme bryster, udtalt træthed og jeg blev meget forpustet når jeg gik i starten. Min lugtesans var forstærket og jeg var en hormonel hystade  

Denne gang har jeg ikke mærket noget andet end at jeg er lidt oppustet. Så jeg kan godt sætte mig ind i hvordan du har det. Jeg tør ikke helt tro på det 

Men måske symptomerne kommer snigende på et senere tidspunkt? 

Jeg håber lidt at jeg slipper denne gang  Kvalme og voldsom halsbrand kan jeg i hvert fald godt undvære 

Anmeld Citér

16. maj 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Min første gravidtet i julen var forfærdelig. Havde alle samtlige symptomer!!!! Det var slet ikke sjovt. Så har også været bange i denne gravidtet her fordi jeg intet mærker. Kan desværre ikke mærken den lille, men på en scanning så vi hvordan den dansede rundt og spjættede med benene  

Det er også utroligt at det kan være så forskelligt ikke?? Det er squ forvirrende det skidt ☺

Anmeld Citér

16. maj 2015

Anonym trådstarter

amkjaer skriver:

Ved min første havde jeg absolut ingen symptomer før jeg kunne mærke ham ved 16+0. Han er lige blevet 2. 

Jeg ser det egentlig mest som at man er heldig når man slipper  - denne gang knap så heldig 

Du har nok ret - man vil jo heller ikke gå og have det skidt konstant ☺ tror det er fordi man altid hører at man skal have disse og disse symptomer for at det er en sund graviditet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.