Hnevisning til klinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. maj 2015

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Jeg står som 25 årig og er blevet alene for ca 1 mdr siden. Jeg har længe haft et stort ønske om et barn og uanset om jeg har kæreste eller ej skal jeg gennem IVF.

Hvordan gør man når man gerne vil sendes videre ?

Hvad ser lægen på inden de vil sende en videre ? Det skal sige jeg vejer for meget og skal tabe mig men vil gerne sendes videre og have en snak med klinikken for ligesom at have et mål for hvornår jeg kan komme igang.

Det er et højt ønske fra mig så mit spørgsmål er kort og godt.

Hvad siger man egentligt til en læge ?

Håber en kan hjælpe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2015

SANIE89

Slet ingen der kan svare på hvad der snakkes om ved lægen når man gerne vil sendes videre ?

Anmeld Citér

14. maj 2015

esioul

SANIE89 skriver:

Slet ingen der kan svare på hvad der snakkes om ved lægen når man gerne vil sendes videre ?

Nu er din situation jo lidt en anden, end for et par. Men jeg ville da bare sige det som det er. 

Lægen udregner BMI, tager blodprøver og celleskrab. 

Anmeld Citér

14. maj 2015

SANIE89

Super tak

Håber det går let med at blive sendt videre.

Frygter lidt der kan blive sat ? ved om jeg ikke burde vente.

Anmeld Citér

14. maj 2015

esioul

SANIE89 skriver:

Super tak

Håber det går let med at blive sendt videre.

Frygter lidt der kan blive sat ? ved om jeg ikke burde vente.

Det tror jeg nu ikke de blander sig så meget i. Men jeg ville nok lige vente ½-1 år efter et brud med eksen. Ingen ved jo hvad der sker Det er et hårdt og opslidende projekt, tør slet ikke tænke på hvordan det er for dem der går igennem det alene. 

Men de fleste klinikker forlanger et BMI på max 30. (det kan nok være en hindring lige nu og her hvis dit ikke er det).

Anmeld Citér

14. maj 2015

SANIE89

Jeg vil ikke vente ½ til 1 år inden jeg vil gå til lægen jeg er klar til at få barn og har været det længe. det var også en af grundene til jeg blev alene da vores ønsker var forskellige.

Min BMI er større men en god motivation for mig ville også være at vide jeg kan få lov at gå i gang af en klinik når jeg er under 30 i BMI

Anmeld Citér

14. maj 2015

esioul

SANIE89 skriver:

Jeg vil ikke vente ½ til 1 år inden jeg vil gå til lægen jeg er klar til at få barn og har været det længe. det var også en af grundene til jeg blev alene da vores ønsker var forskellige.

Min BMI er større men en god motivation for mig ville også være at vide jeg kan få lov at gå i gang af en klinik når jeg er under 30 i BMI

så er det bare at komme til lægen og få snakket 

Anmeld Citér

14. maj 2015

SANIE89

Jep det tænker jeg også tak for dine svar de glæder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.