Ingen mens efter p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.211 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. maj 2015

LoG

hej med jer 

jeg er stoppet på p-piller D.5 marts, og har ikke fået min mens endnu. Er der nogen af jer der har prøvet det samme? 

Føler at jeg har alle mulige tegn på graviditet, men det kan også bare være mig selv der bilder mig det ind, fordi jeg håber det 

Håber på at det er fordi jeg er gravid, men har også hørt at det bare kan være fordi jeg er stoppet på p-piller. 

Mvh Louise 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
LouiseG skriver:

hej med jer 

jeg er stoppet på p-piller D.5 marts, og har ikke fået min mens endnu. Er der nogen af jer der har prøvet det samme? 

Føler at jeg har alle mulige tegn på graviditet, men det kan også bare være mig selv der bilder mig det ind, fordi jeg håber det 

Håber på at det er fordi jeg er gravid, men har også hørt at det bare kan være fordi jeg er stoppet på p-piller. 

Mvh Louise 

Hej  

Det jo svært præcist, at sige om det er fordi, at du er gravid eller om det skyldes p-pille stop. 

Men da jeg stoppede med p-piller gik der også lidt over to måneder inden jeg fik mens. 

Men du kan jo prøve og teste?  

Ellers er der jo ikke meget andet at gøre end at vente

Held og lykke med projektet.  

Anmeld Citér

14. maj 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Mange har uregelmæssig menstruation efter p-pille-stop. Min egen første cyklus var på 37 dage, og cyklus nr. 2 var på hele 66 dage! Nu er jeg så lige gået i gang med cyklus nr. 3. Det kan åbenbart godt tage lidt tid at få ordentlig gang i den igen, efter p-pillestop. Har du taget en g-test ellers?

Anmeld Citér

14. maj 2015

LoG

Jeg tog en test dagen efter min mens skulle have været der, og den var negativ. Så der er nok ikke noget, men håber bare alligevel 

Anmeld Citér

17. maj 2015

WHT

Jeg stoppede med p-piller i april 13 og ventede spændt på at min mens ville komme, så vi kunne starte (eller ihvertfald have lidt styr på det)... men efter 3 mdr bestilte jeg tid hos lægen og fik taget blodprøver for at se om der skulle være noget galt... 25. august testede jeg positiv uden overhovedet at have haft min mens...

så det kan lade sig gøre også selvom du ikke er gravid nu, så kan du (heldigvis) godt blive det inden du får mens
Held og lykke

Anmeld Citér

22. maj 2015

LoG

JC2014 skriver:

Mange har uregelmæssig menstruation efter p-pille-stop. Min egen første cyklus var på 37 dage, og cyklus nr. 2 var på hele 66 dage! Nu er jeg så lige gået i gang med cyklus nr. 3. Det kan åbenbart godt tage lidt tid at få ordentlig gang i den igen, efter p-pillestop. Har du taget en g-test ellers?

Ja en enkelt som var negativ.

men fik min mens i onsdags, så nu kan jeg forhåbentlig holde lidt styr på det hele

Anmeld Citér

22. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Fra jeg stoppede på p-piller(ikke pga ønske om baby) til jeg fik min menstraution gik der 3 mdr. Derefter gik der ca 5-6 mdr og derefter 35 dage. 

Det er helt almindeligt. Der kan sagtens gå op til 6 mdr før menstrautionen dukker op første gang. Op til 1 år før den bliver regelmæssig. 

Anmeld Citér

23. maj 2015

Mitlivsommooor

Da jeg stoppede med mine p-piller gik der 1½ år før min menstruation dukkede op og den dag i dag har jeg en cyklus jeg slet ikke kan regne med.  Håber virkelig ikke det samme sker for dig, men at den bare udebliver fordi du tænker for meget over det.

MVH. Charlotte

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.