HJÆÆÆLP - blødning 3 dage før testdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.712 visninger
2 svar
1 synes godt om
13. maj 2015

SanneTB

Hej piger  
Jeg er ved mit første IUI forsøg, og blev insemineret for 14 dage siden (30/4) og har testdag på lørdag.

MEN, i eftermiddags begyndte jeg at bløde frisk blod (ligesom starten på mens), hvilket jeg synes er noget tidlig og mærkeligt, da det kun er cyklus dag 23 i dag! Har heller ikke haft nogen symptomer på at mens var på vej som jeg plejer med mavekneb.

Hvad kan det dog være? Kan jeg være gravid alligevel? Tænker jeg må teste lørdag som planlagt selvom jeg ikke tror der kommer nogen baby i denne omgang - ØV, det er træls  

Er der nogen, der har oplevet det samme eller noget lignende? Tænker i at der kan være andet end mens?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2015

Stabel

Man kan godt få en mens lignende blødning selvom man er gravid 

Der er umildbart kun en ting at gøre, vent til test dag og test  

Anmeld Citér

21. maj 2015

SanneTB

Stabel skriver:

Man kan godt få en mens lignende blødning selvom man er gravid 

Der er umildbart kun en ting at gøre, vent til test dag og test  

Tak for dit svar!

Det endte i noget, jeg er ret sikker på var mens, selvom jeg slet ikke synes,  den var som den plejede - meget mindre og uden nogle symptomer.

Testede dagen før testdag og 2 dage efter testdag. Begge var uden tvivl negative!! 

Så startede direkte op med homonstimulering igen (gonal f) og skal til første scanning i morgen for at se, om der er nogle fine æg og så må jeg se. Regner med at skulle insemineres igen i næste uge, så håber den er der dér så  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.