Hvornår kan man arbejde efter en kirugisk abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.950 visninger
8 svar
7 synes godt om
13. maj 2015

Lisbeth1985

Hej piger.

Da vores ønskebarn var dødt i uge 8,fik jeg for 14 dage siden en medicinsk abort. Da denne ikke har virket,skal jeg nu også have en kirugisk:-( Det er et rigtig dårligt tidspunkt i forhold til mit job,som jeg nødigt vil sygemelde mig fra.

Hvornår kunne i gå på arbejde igen efter indgrebet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2015

dukke

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger.

Da vores ønskebarn var dødt i uge 8,fik jeg for 14 dage siden en medicinsk abort. Da denne ikke har virket,skal jeg nu også have en kirugisk:-( Det er et rigtig dårligt tidspunkt i forhold til mit job,som jeg nødigt vil sygemelde mig fra.

Hvornår kunne i gå på arbejde igen efter indgrebet?

Jeg var på arbejd dagen efter, jeg tog den bare med ro

Anmeld Citér

13. maj 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg startede først en måned efter indgrebet, men de fleste er på arbejde igen få dage efter.

Anmeld Citér

13. maj 2015

Hectar

Jeg var indlagt med smerter og blødninger de første 14 dage efter indgrebet, så for mit vedkommende gik der meget lang tid.

Anmeld Citér

13. maj 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg var lidt træt og øm dagen efter indgrebet. Men 2 dage efter indgrebet ku jeg jobbe igen. (Kontor)

Anmeld Citér

14. maj 2015

CaWi

Jeg holdte en dags fri, dagen efter indgrebet,  og så tog jeg på job igen. Jeg arbejdede som landmand.

Anmeld Citér

14. maj 2015

Soffy27

Jeg fik af vide jeg skulle blive hjemme i en uge grundet fysisk og psykisk hårdt arbejde.. Det var med trillinger, så fik af vide at der var stor chance for voldsomme blødninger.. 

Kram til dig 

Anmeld Citér

14. maj 2015

Lisbeth1985

Jeg er nu hjemme igen - alt gik godt. Jeg regner med at kunne gå på arbejde igen på mandag:-)

Tak for jeres svar!

Anmeld Citér

14. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.