Anonym skriver:
Så har vi lige fået svar tilbage fra blodprøver og sædprøve og alt var som det skulle være! Er simpelthen så glad, man bliver jo helt nervøs
Så nu skal jeg bare have foretaget aådan en gennemskyldning af mine æggeledere sidst i måneden også er vi sådan set udredt for om alt er fint eller mine æggeledere fx er tilstoppet
Ville egentlig bare ud med det, man går jo og tænker en del når nu man hører under denne kategori. Også har vi cæret så heldige at det kun har taget 1 mdr at blive "udredt" så ja, det var blot en glad tråd og hvis i har erfaringer med gennemskyldning må i meget gerne dele dem!
Dejligt at det har været så problemfrit for jer at blive udredt - når skridtet først er taget er det frygteligt med ventetid og man vil bare gerne videre.
Jeg har fået lavet gennemskylningen to gange, to forskellige steder. Begge gange var det en temmelig problemfri oplevelse. Det er jo ikke rart at ligge der, og jeg synes at det "nev" undervejs, men det er hurtigst overstået og det er ret syret at se røntgenbillederne efterfølgende.
Held og lykke til dig
Anmeld
Citér