Stadig ingen mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. maj 2015

Musen91

Jeg er idag 5+2, jeg har testet negativ på samtlige af mine hjemmetest og der er stadig ikke skyggen af mens. Det er altså 10 dage siden jeg skulle have haft min mens. 

Jeg har totalt ømme bryster, stikkende smerter i lænden og maven og har kvalme når jeg vågner om morgenen, og ud på formiddagen. 

Jeg har det bare utrolig mærkeligt i min krop og det plejer jeg ikke og have. 

Jeg har så idag fået taget blodprøve for og se om jeg er gravid, men hvad er chancen egentlig for at den viser der er noget når alle mine test senest igår imorges har været negative? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2015

xStinepigen

SabrinaSkov skriver:

Jeg er idag 5+2, jeg har testet negativ på samtlige af mine hjemmetest og der er stadig ikke skyggen af mens. Det er altså 10 dage siden jeg skulle have haft min mens. 

Jeg har totalt ømme bryster, stikkende smerter i lænden og maven og har kvalme når jeg vågner om morgenen, og ud på formiddagen. 

Jeg har det bare utrolig mærkeligt i min krop og det plejer jeg ikke og have. 

Jeg har så idag fået taget blodprøve for og se om jeg er gravid, men hvad er chancen egentlig for at den viser der er noget når alle mine test senest igår imorges har været negative? 

En blodprøve vil vise svaret 100%  

Anmeld Citér

13. maj 2015

Musen91

xStinepigen skriver:

En blodprøve vil vise svaret 100%  

Ja det er jeg klar over  

Men var om der var nogen der havde prøvet noget lignende  

Anmeld Citér

13. maj 2015

Mulle0802

SabrinaSkov skriver:

Ja det er jeg klar over  

Men var om der var nogen der havde prøvet noget lignende  

Du har ikke fået svar?

Jeg har haft mange symptomer fordi jeg troede jeg var gravid og man kan faktisk udsætte mens ved at tænke på det, men håber virkelig du er gravid  

Anmeld Citér

13. maj 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Du har ikke fået svar?

Jeg har haft mange symptomer fordi jeg troede jeg var gravid og man kan faktisk udsætte mens ved at tænke på det, men håber virkelig du er gravid  

Nej får først svar når jeg ringer fredag pga helligdagen imorgen  

Jeg har virkelig bare ikke tænkt på jeg var gravid, for jeg har jo slet ikke troet på det på noget tidspunkt i den her cyklus. 

Men når man vågner hver morgen med kvalme og ømme bryster så bliver man da tosset på en eller anden måde når man ikke kan få en positivt test. Men må vente og se hvis ikke mens kommer inden. Det gør den nok nu når jeg har fået taget blodprøve  

Anmeld Citér

14. maj 2015

Mulle0802

SabrinaSkov skriver:

Nej får først svar når jeg ringer fredag pga helligdagen imorgen  

Jeg har virkelig bare ikke tænkt på jeg var gravid, for jeg har jo slet ikke troet på det på noget tidspunkt i den her cyklus. 

Men når man vågner hver morgen med kvalme og ømme bryster så bliver man da tosset på en eller anden måde når man ikke kan få en positivt test. Men må vente og se hvis ikke mens kommer inden. Det gør den nok nu når jeg har fået taget blodprøve  

Ej hvor træls at skulle vente til fredag. Er det de samme tests du bar brugt til at teste hele tiden? Synes at have hørt nogen kan teste positiv på et mærke men ikke på et andet. Hvilke bruger du? 

Anmeld Citér

14. maj 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Ej hvor træls at skulle vente til fredag. Er det de samme tests du bar brugt til at teste hele tiden? Synes at have hørt nogen kan teste positiv på et mærke men ikke på et andet. Hvilke bruger du? 

Den jeg brugte i sidste uge var fra netto tror jeg det var og dem jeg har brugt den her uge er inde fra billige test. Og ingen af dem kan jeg ane en ekstra streg på. 

Men må se hvad de siger imorgen, selvom jeg er ret sikker på svaret er negativt. Har desværre hele tiden haft den følelse fordi jeg startede ud med og pletbløde efter insemineringen.

hvordan går det hos dig?  

Anmeld Citér

14. maj 2015

Mulle0802

SabrinaSkov skriver:

Den jeg brugte i sidste uge var fra netto tror jeg det var og dem jeg har brugt den her uge er inde fra billige test. Og ingen af dem kan jeg ane en ekstra streg på. 

Men må se hvad de siger imorgen, selvom jeg er ret sikker på svaret er negativt. Har desværre hele tiden haft den følelse fordi jeg startede ud med og pletbløde efter insemineringen.

hvordan går det hos dig?  

Det er spændende, hvad tidsrum ringer de? Jeg krydser fingre for dig! 

Jeg er på dag 20, de symptomer jeg har haft er ved at aftage - det har nok være eftervirkninger fra æl sprøjten og ÆU. Jeg må indrømme jeg ikke rigtig tror på det, men jeg håber

Anmeld Citér

14. maj 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Det er spændende, hvad tidsrum ringer de? Jeg krydser fingre for dig! 

Jeg er på dag 20, de symptomer jeg har haft er ved at aftage - det har nok være eftervirkninger fra æl sprøjten og ÆU. Jeg må indrømme jeg ikke rigtig tror på det, men jeg håber

Jeg skal ringe mellem 13-15. 

Jeg er dog ret sikker på mens kommer snart. Har haft totalt ondt i maven her til aften som om det står en og stikker med en kniv. Og så er jeg bare totalt oppustet. Er ikke særlig stor i forvejen så ligner en i 3 måned med den oppustethed jeg har! 

Øv men vent nu og se alt kan ske! 

Anmeld Citér

15. maj 2015

The wish

Har lige gået med præcis det samme. Fik så svar idag at jeg ikke er gravid. Men har stadig ikke fået min mens. Ret irriterende for hvis ik man er gravid vil man meget gerne have sin mens til tiden. Håber den viser noget hos dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.