budget madplan - nogen der vil dele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.429 visninger
10 svar
6 synes godt om
13. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej  

Vi har brug for at spare lidt penge lige pt.

Derfor søger jeg inspiration til en billig madplan for en uges tid. Vi er 2 voksne og 2 børn på 4 og 6 år. Vi er ikke kræsne, så kom glad med alle jeres ideer  

På forhånd tak  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2015

L-Lotte

Anonym skriver:

Hej  

Vi har brug for at spare lidt penge lige pt.

Derfor søger jeg inspiration til en billig madplan for en uges tid. Vi er 2 voksne og 2 børn på 4 og 6 år. Vi er ikke kræsne, så kom glad med alle jeres ideer  

På forhånd tak  

Start med at bruge det i har i fryseren og skabene, der kommer man mange gange langt.

Anmeld Citér

13. maj 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

kødsovs. En stor gryde så der er til to dage en med kartoffelmos og en anden med pasta til.

køb en kylling og kog suppe. Med kartofler, grønsager, kødboller og flutes så har i hurtigt til 2 dage.

pil kyllingen og brug til kylling i karry på den måde får i brugt kyllingen i 3 dage

Anmeld Citér

13. maj 2015

Anonym trådstarter

L-Lotte skriver:

Start med at bruge det i har i fryseren og skabene, der kommer man mange gange langt.

Tak  

Vi har ikke meget i fryseren lige nu da den gik i stykker efter et lynnedslag og vi måtte smide en del ud. 

Vi har dog noget svinefars og noget kylling og grøntsager deri, som selvfølgelig vil blive brugt.

Anmeld Citér

13. maj 2015

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

kødsovs. En stor gryde så der er til to dage en med kartoffelmos og en anden med pasta til.

køb en kylling og kog suppe. Med kartofler, grønsager, kødboller og flutes så har i hurtigt til 2 dage.

pil kyllingen og brug til kylling i karry på den måde får i brugt kyllingen i 3 dage

Tak skal du have  

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre fra nogen som evt har lavet en madplan selv - også for at få nye idéer

Anmeld Citér

13. maj 2015

Carina:-)

Her er hvad vi har fået den sidste uge- måske du kan bruge lidt af det :)

Tomatsuppe med pasta og kødboller i hjbagte flute til

Grillede koteletter med salat og pastasalat 

Hjbage pitabrød med resterne af salaten og kyllingestimler i .

Forloren hare med hasselbagte kart. og lynstegte grønsager. 

Spaghetti carbonara med gnavegrønt og hjbagt brød 

Pullet pork med hj burgerboller og masser af snask og salat i 

Stegt grillmedister med kartsalat og resterne af salaten.

Bag så vidt muligt jeres eget brød det er bedre og billigere- brug det I har købt ind så i f.eks får brugt salaten så er det ikke så dyrt at spise relativt sundt.Server  brød til maden det kan især børn godt lide og det strækker kødet - Her får vi næsten altdi brød til fordi jeg har en mager 2 årig der ikke rigtig gider varm mad så får han brød med masser af smør på og så er han stadig med socialt da det er noget vi alle sammen får serveret :)

Hvis du i f.eks Netto og fakta kan komme lige omkring kl 08 så er det der de sætter kødet ned :) 

Anmeld Citér

13. maj 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Her er hvad vi har fået den sidste uge- måske du kan bruge lidt af det :)

Tomatsuppe med pasta og kødboller i hjbagte flute til

Grillede koteletter med salat og pastasalat 

Hjbage pitabrød med resterne af salaten og kyllingestimler i .

Forloren hare med hasselbagte kart. og lynstegte grønsager. 

Spaghetti carbonara med gnavegrønt og hjbagt brød 

Pullet pork med hj burgerboller og masser af snask og salat i 

Stegt grillmedister med kartsalat og resterne af salaten.

Bag så vidt muligt jeres eget brød det er bedre og billigere- brug det I har købt ind så i f.eks får brugt salaten så er det ikke så dyrt at spise relativt sundt.Server  brød til maden det kan især børn godt lide og det strækker kødet - Her får vi næsten altdi brød til fordi jeg har en mager 2 årig der ikke rigtig gider varm mad så får han brød med masser af smør på og så er han stadig med socialt da det er noget vi alle sammen får serveret :)

Hvis du i f.eks Netto og fakta kan komme lige omkring kl 08 så er det der de sætter kødet ned :) 

Tusind tak  

Det lyder rigtig lækkert, det kan vi helt sikkert godt bruge. Jeg bager også selv det meste herhjemme.

Anmeld Citér

13. maj 2015

dola

Madplan:

Man: Suppe med ris og skinke.

Tirs: Lasagne med morneysauce og mange grøntsager(vi har normalt til 2 dage med 1 pakke kød, opskrift fra god mad minus blegselleri plus rødpeber og gulerod).

Ons: Kylling i karry(kylling i netto 28 kr, brug lår og vinger her og bryst til høns i asparges)

Tors: Svensk pølseret(pølser på tilbud i Netto)

Fre: Lasagne rester

Lør: Høns i asparges(med tarteletter eller kartofler)

Søn: Frikadeller med kartoffelsalat(evt af rest kartofler)

Kan det bruges?

Anmeld Citér

17. maj 2015

ljensen

Hej med dig

Min kæreste og jeg har brugt madplanuge til at at lave vores madplaner. Vi giver 29 i måneden og så kan vi lave madplan udfra varer der er på tilbud i vores rema1000, netto eller fakta ( der er også flere butikker man kan vælge)

Jeg har ikke helt styr på hvad vi præcist sparer, men det er nemt og vi sparer penge!

Du kan prøve det her https://www.madplanuge.dk

God fornøjelse

Anmeld Citér

17. maj 2015

MysteriousAngel

ljensen skriver:

Hej med dig

Min kæreste og jeg har brugt madplanuge til at at lave vores madplaner. Vi giver 29 i måneden og så kan vi lave madplan udfra varer der er på tilbud i vores rema1000, netto eller fakta ( der er også flere butikker man kan vælge)

Jeg har ikke helt styr på hvad vi præcist sparer, men det er nemt og vi sparer penge!

Du kan prøve det her https://www.madplanuge.dk

God fornøjelse

Det kan godt være, at det bare er mig der er skeptisk. Men jeg synes altid at det er mistænkeligt når nye folk bliver medlemmer den samme dag de opretter et indlæg der skal få folk til at bruge penge. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.