3 børn på under 4 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.360 visninger
9 svar
1 synes godt om
13. maj 2015

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg har 2 børn, en søn og en datter. Der er 21 mdr mellem de to, og det har da været hårdt, men også utrolig fantastisk  så fantastisk at vi nu venter en lille mere (planlagt) og der vil blive 18 mdr mellem min datter og nr 3. 

Er der nogle der har 3 børn med kort mellemrum? Som kan komme med lidt erfaring? Hvordan er det at gå fra 2 til 3 børn? Og hvilke fordele og ulemper synes i der er?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2015

God-mor

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har 2 børn, en søn og en datter. Der er 21 mdr mellem de to, og det har da været hårdt, men også utrolig fantastisk  så fantastisk at vi nu venter en lille mere (planlagt) og der vil blive 18 mdr mellem min datter og nr 3. 

Er der nogle der har 3 børn med kort mellemrum? Som kan komme med lidt erfaring? Hvordan er det at gå fra 2 til 3 børn? Og hvilke fordele og ulemper synes i der er?  

Mine forældre havde 3 børn under 4 år. Min søster på 4, min bror på 18 måneder og mig som nyfødt. De klarede det, og det var hårdt engang imellem, men de husker det stadig som en dejlig tid siger de:-) 

Anmeld Citér

13. maj 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Mine forældre havde 3 børn under 4 år. Min søster på 4, min bror på 18 måneder og mig som nyfødt. De klarede det, og det var hårdt engang imellem, men de husker det stadig som en dejlig tid siger de:-) 

Dejligt at hører 

er også helt sikker på det bliver hårdt engang imellem, men er stadig sikker på, det gode vil opveje det dårlige 

Anmeld Citér

13. maj 2015

God-mor

Anonym skriver:

Dejligt at hører 

er også helt sikker på det bliver hårdt engang imellem, men er stadig sikker på, det gode vil opveje det dårlige 

Det er jeg helt sikker på, man klare det jo når man skal og der bliver da liv i huset 

Anmeld Citér

13. maj 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Det er jeg helt sikker på, man klare det jo når man skal og der bliver da liv i huset 

Lige præcis 

hehe ja det må man sige  bliver skønt 

Anmeld Citér

13. maj 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Ja det har jeg . Der er 15 mdr mellem nr. 1 og 2 og 25 mdr mellem 2 og 3. 3 børn på tre  og halvt år. Jeg må sige at det er gået utroligt godt at have dem så tæt. Desuden så får man klaret alt baby tingene på en gang. Og de har utrolig glæde af hinanden. De må de samme ting. Kan kun anbefale det.

Anmeld Citér

13. maj 2015

(august)

Vi har fået 3 på knap 3,10 år. 17 mdr mellem 1&2 også 30mdr mellem nr 2&3. 

Bevares det er hårdt som det er at få et ekstra familiemedlem men også super dejligt den kærlighed de har til hinanden. 

Det hårdeste for os i starten var klart den manglende hånd altid, men det hele værd. 

Held og lykke med det hele

Anmeld Citér

13. maj 2015

(august)

Bevares det er hårdt som det er at få et ekstra familiemedlem men også super dejligt den kærlighed de har til hinanden. 

Det hårdeste for os i starten var klart den manglende hånd altid, men det hele værd. 

Anmeld Citér

13. maj 2015

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Ja det har jeg . Der er 15 mdr mellem nr. 1 og 2 og 25 mdr mellem 2 og 3. 3 børn på tre  og halvt år. Jeg må sige at det er gået utroligt godt at have dem så tæt. Desuden så får man klaret alt baby tingene på en gang. Og de har utrolig glæde af hinanden. De må de samme ting. Kan kun anbefale det.

Hvor skønt altså 

vi tænker også at alt baby ræs er overstået hurtigt og at de forhåbentlig får en masse glæde af hinanden 

Anmeld Citér

13. maj 2015

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Tusinde tak 

ja vi er også forberedt på det bliver hårdt. Men vi har overskuddet, og har masser af kærlighed at give af 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.