Hvordan vokser jeres maver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
6 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. maj 2015

kamilla-oertz

Hej☺ 

jeg er lidt nysgerrig for at vide hvornår i ikke ku skjule mere at i er/var gravide? Jeg er 2. gangs gravid og har den klassiske "mor-delle". Jeg er idag 13+4 og føler mig mest af alt bare lidt småtyk og ser overhovedet ikke gravid ud.. Glæder mig mest af alt til at få en fin gravid mave og til jeg kan mærke min lille guldklump.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2015

mortilfreja

kamilla-oertz skriver:

Hej☺ 

jeg er lidt nysgerrig for at vide hvornår i ikke ku skjule mere at i er/var gravide? Jeg er 2. gangs gravid og har den klassiske "mor-delle". Jeg er idag 13+4 og føler mig mest af alt bare lidt småtyk og ser overhovedet ikke gravid ud.. Glæder mig mest af alt til at få en fin gravid mave og til jeg kan mærke min lille guldklump.. 

Havde det præcis som du beskriver indtil jeg var omkring 16 uger henne, så skete der pludselig noget 

Jeg er 19+0 nu og har en fin mave som ikke kan skjules mere 

Så bare vent, det

Anmeld Citér

13. maj 2015

Albatrossen

Jeg er 14+3 og jeg ser lidt småtryk ud 

dem der ved det kan godt se det

men rigtig gravid ser jeg ikke helt ud endnu 

Anmeld Citér

13. maj 2015

JH12

Dem fra mit arbejde, som ingenting vidste, begyndte at spørger i uge 19 om jeg var gravid .. 

Anmeld Citér

13. maj 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Ja jeg er osse anden gang gravid og syntes osse bare jeg ser små tyk ud jeg er 16+1 Idag  

Glæder mig osse bare til man kan se det er en gravid mave i stedet 

Anmeld Citér

13. maj 2015

FruStolpe

kamilla-oertz skriver:

Hej☺ 

Jeg kunne skjule det på arbejdet indtil jeg selv sagde det. Mener jeg var 16-18 uger henne 

Anmeld Citér

9. juni 2015

minbabysmor

Jeg er 35+4 og jeg føler mig kæmpe. Men jeg er faktisk ikke særlig stor. 

Man kunne se at det var "gravid-mave" da jeg var omkring 25 uger henne.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.